בזמן שבמכבי ת"א עסוקים בהכנות למשחק הערב (חמישי, 20.00) בבלומפילד מול ניס בפלייאוף הקונפרנס-ליג, אילון אלמוג - אחד הכישרונות הגדולים שצמחו במחלקת הנוער שלה בשנים האחרונות - עוזב את המועדון. אלמוג חתם לעונה אחת בהארטברג האוסטרית, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אחרי שעבר בדיקות רפואיות במועדון.
במסגרת העסקה עם מכבי ת"א, המועדון האוסטרי ישאל את כרטיסו של אלמוג, שהבין כי הוא לא נכלל בתוכניות המקצועיות של ולדימיר איביץ' בקריית-שלום. אחרי ארבעה מחזורים בליגה האוסטרית הארטברג מדורגת במקום העשירי, עם ניצחון אחד ושלושה הפסדים. בעונה שעברה היא סיימה במקום הלפני אחרון.
1 צפייה בגלריה
אילון אלמוג
אילון אלמוג
ינסה לעשות את הקפיצה באוסטריה. אלמוג
(צילום: עוז מועלם)
הליגה האוסטרית הפכה בשנים האחרונות לקרקע פורייה עבור החלוצים הישראלים. בעבר היו אלה מונס דאבור (רד בול זלצבורג) ושון וייסמן (וולפסברגר) שכיכבו שם, וכעת תאי בריבו מצטיין בוולפסברגר (11 שערי ליגה בעונה שעברה). כשחתם באוסטריה נחשב בריבו לשחקן פחות בכיר מאלמוג, אך חתם בקבוצה בכירה יותר מזה שאליה מצטרף כעת חלוץ מכבי ת"א. המטרה של אלמוג היא לעשות את הקפיצה דרך הארטברג הצנועה לקבוצות בכירות יותר בליגה האוסטרית, אחרי שלא הצליח לקבל קרדיט אצל הצהובים.
אחרי שעידו שחר הושאל לאפולון לימסול, אלמוג הוא שחקן נוסף ברשימת שחקנים שמהם נפרדת מכבי ת"א, המעוניינת להתחזק בשלושה זרים עד סגירת חלון ההעברות. רשימת המתנדנדים כוללת את הזרים סטיפה פריצה, ברנדלי קוואס ואנדרה ג'ראלדש, וכן את הקשר דן ביטון. אדוארדו גררו מסרב לעבור בהשאלה לקבוצה ישראלית.
ובינתיים, במכבי ת"א מאמינים שיצליחו להפתיע את ניס הערב בבלומפילד במשחק הראשון של פלייאוף הקונפרנס-ליג. כל הכרטיסים נמכרו למשחק מול הקבוצה שפתחה את העונה בצורה פושרת בליגה הצרפתית (מקום עשירי, עם שתי תוצאות תיקו בשני מחזורי הפתיחה). מכבי תחסר את הקשר דן גלזר, שהורחק בשלב הקודם מול אריס סלוניקי, ואייל גולסה עשוי לתפוס את מקומו בהרכב. נראה כי ערן זהבי ימשיך לפתוח על הספסל, אלא אם כן תהיה הפתעה של הרגע האחרון. הרכש החדש-ישן דור פרץ לא ייכלל בסגל, וצפוי לקבל דקות ראשונות במשחק הפתיחה ביום ראשון מול העולה החדשה בני-ריינה.