אחרי החתימה בבית"ר ירושלים, עליה פורסם לראשונה ב-ynet, הודיעו מכבי נתניה והמנהל המקצועי שלה, אלמוג כהן, על פרידה מיידית.
כהן, שהוביל את נתניה פעמיים לפלייאוף העליון, לגמר גביע המדינה וזכייה בגביע הטוטו, יסיים ארבע וחצי שנים כשחקן וכמנהל מקצועי במועדון, ויתרכז באתגר הבא שלו.
2 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
בדרך לדרך חדשה. כהן
(צילום: עוז מועלם)
"היום הוא יום של פרידה מאלמוג כהן, לב ליבה של מכבי נתניה", נאמר בהודעה של מכבי נתניה. "אלמוג עוזב אותנו לאחר ארבע וחצי שנים של מסירות והקרבה למען המועדון. אלמוג יישאר לנצח חלק בלתי נפרד ממשפחת נתניה. אנחנו מאחלים לך אלמוג המון הצלחה בהמשך הדרך, ומקווים שניפגש שוב בעתיד, עד אז, תודה על הכל".
אלמוג כהן עצמו אמר: "יקיריי, ראשית אבקש להבהיר כי לא הייתה לי שום מעורבות בפרסומים האחרונים בתקשורת. פרידה כואבת זו נעשתה בהסכמה הדדית, מתוך מחשבה על טובת המועדון. מכבי נתניה זרמה, זורמת ותזרום בעורקיי. יחד עברנו קשיים וניצחונות, רגעי שפל ושיאים מתוקים. בזכותכם בניתי כאן בית, משפחה וזיכרונות לכל החיים".
2 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
נפרד מנתניה. כהן
(צילום: עוז מועלם)
"תודה מקרב לב על ההזדמנות להיות חלק מהמועדון האהוב. אני תקווה שהיסודות שהנחנו יחד יניבו פירות רבים בשנים הבאות".
המועמד המוביל של כהן לאיש שיעמוד על הקווים של בית"ר הוא אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער. השניים שיחקו יחד בנתניה ונשארו בקשר טוב. אם אופיר חיים יחליט להישאר בהתאחדות, האופציה הבאה תהיה ברק יצחקי. האפשרות השלישית היא שגל כהן ימשיך על הקווים, אבל זה יקרה רק אם יעשה משהו באמת יוצא דופן עד סיום העונה.
אחרי שנתיים פושרות, למעט הבלחה של זכייה בגביע, בעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, מתכנן גם מהפכה בסגל. נראה כי מבין הזרים רק איסמעילה סורו יישאר. הוותיקים אוראל דגני, אופיר קריאף ובן ביטון לא ימשיכו, וגם דור מיכה, יובל אשכנזי, אורי דהן ואדי גוטליב ייפרדו ככל הנראה מהקבוצה. שתי השאלות המרכזיות הן עתידם של עדי יונה וירדן שועה.