עכשיו זה רשמי: אחרי שנתיים מוצלחות במכבי חיפה, בוגדן פלאניץ' סיים את דרכו אצל הירוקים וחתם בשבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות. הבלם הסרבי נחת בדובאי לפני יומיים והיום (שישי) הציגה הקבוצה את הבלם כרכש החדש.
בחוזהו של פלאניץ' במכבי חיפה היה סעיף שחרור בסך 1.8 מיליון יורו, אותו החליטה אל אהלי להפעיל על מנת להחתימו.
1 צפייה בגלריה
פלאניץ'
פלאניץ'
עובר לאמירויות. פלאניץ'
(צילום: עוז מועלם)
הערב, דרך חשבון האינסטגרם של צ'ארון שרי, הוא פרסם מכתב פרידה מאוהדי מכבי חיפה. "לאוהדים הכי מדהימים בעולם, הלב שלי נשבר שלא יכולתי להיפרד מכל אחד מכם בצורה אישית", כתב פלאניץ'. "לא הגיע לכם שאעזוב אתכם בצורה הזאת, רגע אחרי שרשמנו את אחת ההצלחות הגדולות בהיסטוריית המועדון. אני מאמין שזו לא פרידה. אתם תמיד תהיו בלב שלי, אני לא יכול להודות לכם מספיק על שעשיתם עבורי".
"קיבלתי הרבה הודעות שאתם תתגעגעו אליי, אבל תאמינו לי, אני אתגעגע יותר. עכשיו זה הזמן שלכם להראות לאירופה מי האוהדים הטובים בעולם. מהיום אני האוהד הגדול ביותר של מכבי חיפה. ירוק לנצח", סיכם הבלם.
המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן: "מודים לבוגדן על תקופה נפלאה. בוגדן הפך באופן מיידי לשחקן בעל השפעה חיובית ויוצאת דופן בחדר ההלבשה ועל כר הדשא. אנו מלאי הערכה ותודה ומאחלים לשחקן בהצלחה בדרכו החדשה. תודה רבה בוגדן יקר על שנתיים עטורות בהישגים שיכנסו לדפי ההיסטוריה המפוארת של המועדון".