יומיים נותרו לקראת משחק העונה בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע בסמי עופר (שבת, 20:00) ומה שמעסיק את הירוקים יותר מכל אלו הדיבורים סביב עתידו של ברק בכר. היום (חמישי) ערך מאמן האלופה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק החשוב.
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הכוכב האדום בלגרד מעוניינת בבכר, שעשוי לעזוב את האלופה בסיום העונה ולעבור ליעד חדש מעבר לים. גם בסרביה, כצפוי, עוסקים במינוי המתקרב של בכר למאמן האלופה הסרבית. "אם לא יהיו הפתעות - הג'וב הבא של ברק בכר יהיה בבלגרד", נכתב בתקשורת המקומית, שם טענו כי "הוא יהיה המשתכר הגבוה ביותר בתולדות הכדורגל הסרבי".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"רק הצלחת מכבי חיפה לנגד עיניי". ברק בכר
(צילום: שרון צור)
"אני מאמין שזה (הדיווחים על הצעת הכוכב האדום בלגרד) באמת מעסיק את התקשורת ואת כולם", פתח ברק בכר את דבריו. "המשחק לדעתי יותר חשוב אבל אתייחס לכך: לאחר שעלינו לליגת האלופות הגיעו הצעות לכל אורך התקופה. יש לי סוכן שמתעסק בזה, אני חושב על הצלחת מכבי חיפה. יענקל'ה שחר עודכן בפרטים, אבל אני חושב על רק הקבוצה וזה כל מה שאני רואה לנגד עיניי. לא דיברתי עם כל השחקנים - אסביר להם את המצב אחרי האימון".
על המשחק נגד באר-שבע: "חשוב שנמשיך את מה שעשינו במשחקים הקודמים. זה משחק מאסט מבחינתנו. אנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה שלא סתם נמצאת איפה שהיא נמצאת. נצטרך להביא את הדברים הטובים שהיו במשחקים הקודמים, ולשפר את הדברים הפחות טובים. נצטרך לבוא בשיאנו למשחק הזה".
4 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
"אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו בחודש שעבר". צ'ארון שרי
(צילום: עוז מועלם)
על העצבים שאפיינו את המפגשים הקודמים בין הקבוצות: "נרצה להתעסק בכדורגל. אמרתי לשחקנים לא להיגרר לפרובוקציות. נרצה לגרום לגאווה לקהל שלנו ולנצח את המשחק".
צ'ארון שרי: "אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו בחודש שעבר, אנחנו כבר לא אותה קבוצה שנתנה ליריבות לחזור בקלות. נגיע לנצח את המשחק. אני אוהב משחקים כאלה. יש רק דבר אחד שאנחנו צריכים לעשות - לנצח את המשחק ולא לתת ליריבות לצמק את הפער בטבלה".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"אדבר עם השחקנים אחרי האימון ואסביר להם את המצב". בכר
(צילום: עוז מועלם)

אם בכר יעזוב: רן בן שמעון מועמד להחליף אותו

המאמן עצמו מסרב בשלב זה להתעסק בעתידו ורוצה שהשחקנים יהיה מרוכזים אך ורק במשחק העונה. החשש הגדול של הירוקים הוא שהדיבורים סביב בכר ישפיעו על האנרגיות ובכלל על הקבוצה לקראת המפגש החשוב מול באר שבע, אותה מקדימה חיפה ב-4 נקודות.
אם וכאשר יענה בחיוב להצעה, בכר צפוי להשתכר כמיליון אירו בעונה. המאמן מחפש השנה אליפות שלישית ברציפות ושישית בסך הכל בליגת העל. בורסת השמות, כצפוי, כבר החלה לרתוח והשאלה הגדולה היא מי יחליף את בכר - רק אם זה כמובן יבקש לעזוב. רן בן שמעון, שהוליך את מ.ס אשדוד לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע, הוא ללא ספק השם חם בגזרת המאמנים הישראלים. גם אופציית מאמן זר נשקלת.
4 צפייה בגלריה
בן שמעון ובכר
בן שמעון ובכר
בן שמעון ובכר בקדנציה של שניהם בקריית שמונה
(צילום: אפי שריר)
ומה חדש בפן המקצועי בחיפה? שון גולדברג ככל הנראה לא יהיה כשיר ורמי גרשון נמצא בתמונת ההרכב. דולב חזיזה, ששיחק בשני משחקי הנבחרת במוקדמות היורו, עשוי לקבל מנוחה ואילו מקומם של עומר אצילי, דיא סבע וצ'ארון שרי בהרכב מובטחת.