מכה למכבי חיפה: המגן פייר קורנו, שנפצע במהלך ה-1:5 בדרבי הגביע על הפועל חיפה, סובל מקרע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים. תחילה קיוו בחיפה שמדובר במתיחה בלבד שתשבית את קורנו לתקופה קצרה, אבל התסריט הגרוע יותר התממש.
בעניין אחר: מכבי חיפה לא אמרה נואש ותעשה ניסיון נוסף ואחרון להשאיר את נטע לביא, שמבוקש בגמבה אוסקה היפנית. לביא קיבל בשבועיים האחרונים עשרות הודעות ופניות מאוהדים שביקשו ממנו לשקול שוב את החלטתו ולא לעזוב בגלל הצעה כספית גבוה יותר. יש כאלה במועדון שחושבים שיש סיכוי שלביא ישנה את דעתו ויחליט להישאר, לאור הלחצים האחרונים - מהקבוצה ומהקהל.
3 צפייה בגלריה
קורנו
קורנו
ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים. קורנו
(צילום: עוז מועלם)
בגיל 26 לביא מרגיש שמיצה עצמו בישראל ומעוניין לצאת לדרך חדשה מעבר לים, אך בחיפה הבטיחו לו כי בניגוד למדיניות של ייבוש שחקנים שלא חותמים על הארכת חוזים, הקשר בכל מקרה לא יאבד את מקומו בהרכב כל עוד שהוא בקבוצה. אולי גם זה יגרום לו לשנות את דעתו.
בחיפה כבר סימנו את עדן קארצב כמועמד המוביל להחליף את לביא, במידה והאחרון יחליט לעזוב. שמות כמו אביאל זרגרי, מאור לוי ועופרי ארד עשויים לעבור בטרייד לנתניה בתוספת לסכום כספי. אגב, קארצב צפוי להשתדרג כלכלית במידה ויגיע לחיפה עם שכר של כ-250 אלף דולר לעונה. מי שכבר הוחתם בחיפה הוא הקשר בסאם זערורה, שגדל במועדון וצבר ניסיון בהפועל עפולה. "זו דמות אשר תוסיף עומק לסגל הקבוצה", סיפר המנהל המקצועי גל אלברמן.
3 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
השכנועים יעזרו? לביא
(צילום: עוז מועלם)
במועדון מאוד מרוצים מהחתימה הרשמית של צ'ארון שרי, שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. בחיפה אמרו: "מעבר לעובדה שצ'ארון שרי כוכב כדורגל, הוא אחד הזרים הכי אהובים ואהודים שנחתו פה. הוא מחובר לקהל ולמועדון ואין ספק שמדובר בנכס".
לקראת משחק הליגה של הירוקים מול נס ציונה (ראשון, 20:15), המאמן ברק בכר צפוי לבצע שינויים ב-11 לעומת זה שניצח את הפועל חיפה 1:5 בדרבי הגביע. עומר אצילי ופרנצדי פיירו צפויים לשוב להרכב, ניקיטה רוקאביצה ומאוויס צ'יבוטה יירדו לספסל.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו עם עומר אצילי
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו עם עומר אצילי
יחזרו ל-11. אצילי ופיירו
(צילום: הרצל יוסף)