"לא אדבר על עלייה למונדיאל או על דברים כאלו, עכשיו כולנו חושבים רק על המשחק מול דנמרק". כך אמר מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר לשחקניו לאחר שהתכנסו לקראת המשחק הראשון במוקדמות המונדיאל ביום חמישי (19:00) בבלומפילד.
המאמן הוסיף ואמר לשחקנים: "התחלת קמפיין זה הדבר הכי חשוב, תאמינו בעצמכם, רק ככה נצליח. יש פה שחקנים מוכשרים, שחקנים מצוינים. גם מול נבחרת כמו כמו דנמרק אפשרי לעשות כל דבר".
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(צילום: אורן אהרוני)

הנבחרת, ללא ניר ביטון ומונס דאבור, קיימה אמש (שני) את האימון הראשון שלה בבית הנבחרות בשפיים. האימון התנהל בקצב נמוך והאימון הרציני הראשון יתקיים היום בבלומפילד. מבחינת ההרכב, רוטנשטיינר מתלבט בין ביברס נאתכו לבין אייל גולסה. בשלב זה זוכה נאתכו לעדיפות, בין היתר בשל העומסים הכבדים שגולסה מגיע איתם אחרי העונה במכבי תל אביב.
ביתר העמדות ההרכב ברור: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, חאתם אל-חמיד, ניר ביטון, סאן מנחם, דור פרץ, ביברס נאתכו (גולסה), מנור סולומון, ערן זהבי, מונס דאבור.
2 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
זוכה בינתיים לעדיפות על פני גולסה. ביברס נאתכו
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות שהשחקנים שמשחקים בישראל התחסנו וחלק מהליגיונרים החלימו, על פי הפרוטוקול של אופ"א, שלא מכיר בתו הירוק הישראלי, בנבחרת קיימו בדיקת קורונה לפני ההתכנסות וכך יעשו גם מחר, בדיוק כמו הדנים.
5,000 האוהדים שיוכלו להיכנס לכל אחד משני משחקי הנבחרת, ביום חמישי נגד דנמרק וביום ראשון נגד סקוטלנד, כבר ידועים. לציבור הכללי הוצאו למכירה 3,000 כרטיסים לכל אחד מהמשחקים, 1,000 כרטיסים הוקצו ללוחמי הקורונה, הצוותים הרפואיים והבטחוניים.
הנבחרת הדנית נחתה אמש בארץ. במחנה הישראלי התאכזבו מכך שכריסטיאן אריקסן מאינטר, אחד השחקנים החשובים בנבחרת היריבה, הגיע אחרי שקיבל בסופו של דבר אישור לכך מהשלטונות באיטליה. הדנים, המדורגים במקום ה-12 בעולם, יקיימו רק מחר אימון בבלומפילד.