הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מכבי פ"ת בשבת האחרונה הביא לרצף של חמישה ניצחונות רצופים לירוקים, ופער משמעותי בפסגת ליגת העל. מחר (שלישי, 20:05) הקבוצה של ברק בכר תמשיך למחזור אמצע השבוע מול בני יהודה. מי שעשוי לא לשחק הוא ניקיטה רוקאביצה, שלא התאמן היום בעקבות פציעה בברך. דוניו הגנאי צפוי להחליף אותו ב-11.
חיפה מגיעה במצב רוח מרומם מהניצחון האחרון, שנסגר עם עצירת הפנדל של ג'וש כהן עמוק בתוספת הזמן. בקבוצה מקווים להמשיך במומנטום החיובי, ובכר התייחס ללחץ עם הדיבורים על אליפות בשלב כזה של העונה: "לחץ זה חלק מהמשחק. אנחנו בתקופה טובה וחשוב שנמשיך ביכולת ובתוצאות, זה מה שחשוב כעת".
3 צפייה בגלריה
חזיזה והחברים חוגגים
חזיזה והחברים חוגגים
ניצחון קריטי. חזיזה והחברים חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
כהן בטירוף
כהן בטירוף
הרבה בזכותו. כהן
(צילום: עוז מועלם)
המאמן התייחס לעומס בעקבות צפיפות המחזורים: "דיברתי על רוטציה בשבוע הקרוב שבו נשחק שלושה משחקים, אחד כבר שיחקנו. יש לי שחקנים טובים ותחרות בריאה על כל עמדה, ונדע להשתמש בהם בתבונה". על היריבה הוסיף: "בני יהודה תמיד הייתה קבוצה שלא היה פשוט לשחק נגדה, היא אף הוכיחה את זה לא אחת בסמי עופר. חשוב מאוד שנבוא באותה גישה, ריכוז ויכולת כמו נגד מכבי פ"ת, ולכל אורך המשחק הקרוב, שצפוי להיות קשה".
בכר עשוי לבצע רוטציה, כאשר יובל אשכנזי נמצא בתמונת ההרכב על חשבונו של נטע לביא, על מנת לתת לקפטן מעט מנוחה. גם אעיד חבשי עשוי לזכות בחולצת ההרכב על חשבונו של עופרי ארד, אך החלטות סופית יתקבלו רק לאחר האימון המסכם. ניקיטה רוקאביצה לא לקח חלק באימון ונמצא בספק לסגל.

אדרי: "אין דבר כזה בלתי אפשרי"

בבני יהודה הרגישו שיפור במצב הקבוצה אחרי התיקו 1:1 עם מכבי נתניה במחזור האחרון. רועי בן שמעון שהתחיל להחלים וכבר שותף במשחק הקודם צפוי לקבל דקות נוספות, בעוד אליסון דוס סנטוס ועמית זנטי ימשיכו להיעדר.
כשהיא ללא מאמן קבוע, כפיר אדרי ימשיך לעמוד כל הקווים: "לא צריך להיות גאון כדורגל בשביל לדעת שמחכה לנו משחק קשה. אבל אין דבר כזה בלתי אפשרי. זה נכון שלא ניצחנו במשחק האחרון, אבל ראיתי דברים שאהבתי, כמו אגרסיביות, מחויבות ומהלכי כדורגל יפים, בטח במחצית הראשונה. כמובן שראינו גם דברים שלא אהבנו ואותם נצטרך לשפר".
3 צפייה בגלריה
בני יהודה
בני יהודה
מתחילים להתאושש? בני יהודה
(צילום: ראובן שוורץ)
באשר לכמות השחקנים הפצועים, סיכם: "כשבונים קבוצת כדורגל, לוקחים בחשבון גם פציעות. ברור שמדובר בלא מעט שחקנים חשובים. אבל כל שחקן בסגל שלנו יודע שמספר דקות המשחק שלו תלויות אך ורק בו. שחקן שיהיה מחויב באימונים, מחויב במשחקים, ויותר חשוב מהכל חיובי בחדר ההלבשה ישחק יותר. יש לנו עדיין מספר שחקנים חסרים, אבל אלה הרגעים של כל שחקן בסגל להוכיח שהמקום שלו בבני יהודה מוצדק".