ניר קלינגר אישר אתמול (שני) לראשונה שיאמן את הפועל תל אביב גם בעונה הבאה: "נסגור את הפרטים בימים הקרובים, הכל יהיה בסדר". ההחלטה של הקבוצה להמשיך את ההתקשרות איתו פורסמה לראשונה ב-ynet.
קלינגר יחתום בימים הקרובים על חוזהו החדש והוא ירוויח שכר זהה לזה של העונה הנוכחית, כ-30 אלף שקל בחודש, כשסלים טועמה ימשיך להיות עוזרו.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי ה-2:2 מול הפועל כפ"ס, בהפועל ת"א כבר מסתכלים לעבר חצי גמר גביע המדינה נגד בית"ר ת"א/בת-ים בשלישי הבא בבלומפילד. אגב, הפועל ניצחה העונה רק פעם אחת בליגה באצטדיונה הביתי. "ביכולת שלנו יהיה לנו קשה לעבור אותם", אמרו בהפועל אחרי שהובילו 0:2 נגד כפ"ס, שאיבדה מזמן עניין בליגה. המטרה לקראת המשחק בגביע היא להכשיר את עומרי אלטמן.
דן איינבינדר, שכבש מול כפ"ס את השער הראשון שלו במדי הפועל ת"א, ימשיך לעונה נוספת. "זו הייתה העונה הקשה בקריירה שלי. אין לי מילים לתאר את חצי העונה הבזויה וההזויה שהייתה לי, אין מילה שלא תהיה מופרכת או מוזרה", תקף הקשר והתייחס לסיטואציה שלו בבית"ר. "שמח על ההחלטה שקיבלתי ועל הרצון של ניר קלינגר והבעלים שאגיע לכאן. כשהגעתי המשימה נראתה לי בלתי אפשרית. בדרך כלל אני אופטימי ומאמין, כאן זה לא היה המצב. נתתי את כולי יחד עם כולם ובסופו של דבר נשארנו בליגה, זה צריך לתת לנו אנרגיה לחצי הגמר ולעונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
דן איינבינדר
(צילום: ראובן שוורץ)
על החשש מירידה: "פחדתי שאחרי כל מה שהשקעתי בקריירה וכל ההישגים, הרגעים הטובים והפחות טובים בקריירה, הכל ילך לאיבוד. זה היה קשה לי ולמשפחתי, אני מאוד גאה בי ובהם ומתרגש כשאני מסתכל על מה שקרה. שמח מאוד שהגעתי להפועל ת"א, שמח על כל האהבה וההערכה שאני מקבל. אני משתדל להחזיר להם בכל דקה על המגרש. יש לי חוזה, אני בטוח שאמשיך הלאה. מאוד רוצים להתקדם בגביע".
האדומים לא צפויים לבצע יותר מדי שינויים בסגל לקראת העונה הבאה, אולם מי שלא ימשיכו בוודאות הם רז שלמה ואדי גוטליב. למועדון הגיעו בימים האחרונים מספר הצעות מחו"ל לגבי עמנואל בוטאנג. אושר דוידה גם אמור לעזוב, גיל יצחק מבוקש בבני יהודה.