בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עשוי לעזוב את המועדון בעקבות האירועים הצפויים בדרבי הירושלמי הקרוב שיתקיים בטדי ביום שני, כך נודע לראשונה ל-ynet.
"אני שוקל את המשך דרכי בבית"ר ירושלים, יש עליי לחץ גדול מהמשפחה לעזוב מיידית. אשתי ממש עומדת על זה שלא אמשיך במועדון. היא השותפה שלי ואני צריך להתחשב. בסופו של דבר אני הרי לוקח כסף גדול מהעתיד של הילדים שלי לטובת בית"ר ונלחם באוהדים האלימים והגזענים, מהגדולים בעולם. ברגע שארגיש שהקהל השפוי לא רוצה אותי, בדיוק באותו הרגע אכנס מסיבת עיתונאים ואפרד", אמר חוגג בראיון בלעדי ל"ידיעות אחרונות".
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
"יש עליי לחץ גדול לעזוב". משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
"אני ברגשות מעורבים, התקופה לא קלה. כבר לא כיף לי, אני לא נהנה בבית"ר", הודה חוגג. "הרבה דברים לא מתחברים. בדרך כלל יש איזון, עכשיו יש אנרגיה שלילית, מומנטום רע, וזה משליך עליי. אני אחד שלוקח ללב".
חוגג, שכבר פירסם פוסט לפני המשחק מול הפועל באר שבע בנושא, מתלבט האם לעזוב, כשיש לחץ מצד משפחתו, אולם ההערכה כי התוכנית של אוהדי הקבוצה ובעיקר חברי לה פמיליה, שהחרימו את משחק הבית הראשון ב"ש כדי למנוע מחוגג הכנסה גבוהה, עשויה להוביל אותו לעזיבה.
ההערכה היא כי למעלה מ-12 אלף אוהדי בית"ר יגיעו לדרבי, כשהם מצוידים בפירוטכניקה, שלטים ומחאות נגד הבעלים. "זה המשחק שיוביל לעזיבה של חוגג", סיפר גורם המעורה בתוכנית. "תהיה פה תפאורה, אבוקות ורימוני עשן. לא ראו את טדי בוער ככה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום: ראובן שוורץ)
בבית"ר יחסרו את הקפטן אוראל דגני, שהורחק נגד באר שבע וגם נפצע בנבחרת, גם אביאל זרגרי עדיין בספק. מרקו ינקוביץ' שלא שיחק עם מונטנגרו, כשיר.