אחרי שמכבי ת"א ומכבי נתניה כבר סיכמו עקרונית ביניהן את עסקת העברתו של גבי קניקובסקי, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, פטריק ואן לוון לוחץ להנחית את הקשר עד ליום חמישי הקרוב, המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הבתים של הליגה האזורית.
קניקובסקי, שלא נכלל בסגל מכבי נתניה למשחקה בשבת מול הפועל חיפה, עוד מנסה לאתר ברגע האחרון מועדון בחו"ל, אך אם לא יימצא - יגיע למכבי ת"א תמורת כ-700 אלף אירו, אחרי שגם הפועל באר שבע ואפילו מכבי חיפה התעניינו בו. מאמן נתניה, ריימונד אטוולד, ביקש לקבל בתמורה לקניקובסקי את עדן קארצב וגויאגון פראפה, אולם במכבי מעדיפים להשאיר את הראשון ולהעביר את השני יחד עם בר כהן. ייתכן כי נתניה תתעקש ובמכבי יצטרכו למצוא לכך פתרון.
3 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
עוד מנסה לאתר ברגע האחרון מועדון בחו"ל. קניקובסקי
(צילום: ראובן שוורץ)
במכבי ת"א רוצים לנסות ולסיים את חיזוק הסגל בתוך שבוע, כולל הנחתת זר בעמדת הכנף, כשישנו דיווח בבוסניה על התעניינות בהאריס דולייביץ'. זאת על מנת שיהיה סגל מלא לשני המפעלים, אולם ייתכן כי תהיה זליגה בחיזוק שיותיר אותו רק למשחקי הליגה, מאחר וחלון ההעברות בישראל מסתיים ב-14 בספטמבר.
"יש לנו שחקנים צעירים בסגל, אנחנו רוצים לראות מה קורה איתם", אמר ואן לוון אחרי ה-0:2 על שחטאר קרגדי והעלייה לשלב הבתים של הליגה האזורית. "יש לנו כמה ימים לראות אם נוכל להוסיף עוד איכות ולקבל החלטות לגבי שחקנים שיוכלו לשחק איתנו בשני מפעלים". במכבי גם יעקבו אחר תקנות הקורונה לגבי שחקנים שייצאו למשחקי הנבחרות שלהם כמו אדוארדו גררו, שעשוי להתבקש לבידוד. במכבי רוצים לדלל את הזרים בסגל, כשהמטרה להשאיל את אנדראס יאניוטיס או להגיע להסכם פרידה עם אורוש ניקוליץ'.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים את העלייה לשלב הבתים של הליגה האזורית
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"חלק מהיריבות שפגשנו עד עכשיו דומות למה שנראה בליגה". ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א מתכוננים לפתיחת העונה בראשון נגד בני סכנין, כשמי שעוד יעמוד בשער הוא דניאל פרץ. זאת אחרי שדניאל טננבאום כבר ישב אתמול על הספסל, אבל רק חזר לאחרונה לאימונים. ואן לוון העביר מסר מפתיע וברור: "מי שעשה דברים, מגיע לו להישאר".
על הקיץ שעברה מכבי, אמר ואן לוון: "טרום העונה והליגה האזורית לי את הביטחון. חלק מהיריבות שפגשנו עד עכשיו דומות למה שנראה בליגה ולכן אנחנו מוכנים. מכבי צריכה להילחם על התואר וזה מתחיל בראשון, לא ראיתי יותר מידי את הקבוצות הישראליות, היינו עסוקים באירופה, אבל מפגש מול סכנין הוא תמיד קשה".
הקשר טל בן חיים סיכם: "לא יכולים להיראות באוגוסט כמו שרוצים להיראות בסוף ספטמבר, תקופה שמזג האוויר נוראי לשחק בו כדורגל. זו שאלה רטורית לשאול שחקן מכבי לאן הוא מכוון בתחילת העונה. נכון שאיבדנו שחקנים חשובים, אבל כשחקן שמתחיל פה עונה שישית, מכבי זה מועדון עוצמתי והוא גדול מכל שחקן כזה או אחר. אני לא מסתכל על באר שבע או חיפה, בטח לא בשלב כזה של העונה. מהניסיון שלי, מכבי תדע להתמודד עם כל סיטואציה".