כשברקע ההתכתשות המילולית בין אלונה ברקת להתאחדות לכדורגל, הפועל באר-שבע עשויה להתייצב למשחקה החשוב ביום שני נגד מ.ס אשדוד בסגל מצומצם במיוחד ועם הרכב טלאים. נכון לרגע זה, עומדים לרשותו של המאמן אליניב ברדה 12 שחקנים בלבד שיכולים לשחק.
זאת גם לאחר שבית הדין של ההתאחדות ביטל את הרחקתם של מיגל ויטור ויוג'ין אנסה, בשל הערעור שהגישה באר-שבע על דחיית הדיון באירועי טוטו-טרנר. כזכור, מהסגל של באר-שבע נגרעו בתקופה האחרונה בגלל פציעות חמישה שחקנים שלא צפויים לשוב לשחק העונה: שי אליאס, אביב סולומון, עדן שמיר, איאד אבו עביד ורותם חטואל. בנוסף אליהם, שגיב יחזקאל מוצהב ואילו שאפי סוליאמנוב ואדריאן פאון מושעים על-ידי בית הדין, למרות דחיית הדיון.
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם מאור מליקסון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם מאור מליקסון
סגל חסר. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
ואם כל זה לא מספיק, מהאימונים נעדרים גם איתן טיבי החולה, הלדר לופס שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי ופטריק קלימלה שספג מכה בעקב. בסך הכל מדובר בלא פחות 11 שחקנים שלא יכולים לשחק בעוד שלושה ימים.
אז מי כן יכול וכשיר לשחק? שני השוערים עומרי גלזר ואריאל הרוש, שחקני ההגנה מיגל ויטור, אור דדיה, אור בלוריאן ואמיר אריאלי, הקשרים מריאנו בריירו, רועי גורדנה, רמזי ספורי ודור מיכה, והחלוצים איתי שכטר ותומר חמד.