בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) כי אביאל זרגרי חתם במועדון לחמש שנים נוספות. זרגרי בן ה-18 צמח מגיל קטן במחלקות המועדון ועבר בכל הקבוצות. בעונה שעברה עלה לראשונה לסגל הקבוצה הבוגרת, ובזו הנוכחית הפך לשחקן הרכב. החתימה התבצעה במשרדיו של הבעלים משה חוגג ברמת גן, כשיחד עם הקשר הגיע סוכנו אבי נמני.
"אביאל הוא התגשמות החלום הבית"רי", אמר חוגג. "שחקן שגדל מהילדים, אוהד הקבוצה, ילד נפלא שמבין את המשמעות של עבודה קשה, רציני, שאפתן וצנוע. זרגרי מהווה כעת מודל וחלום ממשי לכל ילד במחלקה הצעירה שלנו, שאם תעבדו חזק, קשה וטוב, הכל אפשרי. אנחנו צופים לו עתיד מזהיר וכעת הוא ימשיך להיות שחקן מוביל ומשמעותי במועדון שנים ארוכות קדימה".
3 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי מול מקסים פלקושצ'נקו
אביאל זרגרי מול מקסים פלקושצ'נקו
אביאל זרגרי
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
זרגרי עם הסוכן נמני ומשה חוגג
זרגרי עם הסוכן נמני ומשה חוגג
זרגרי עם הסוכן נמני ומשה חוגג
(צילום: בית"ר ירושלים)
זרגרי אמר לאחר החתימה: "יש רגעים בחיים שאתה יודע שתנצור לנצח, ואין ספק שהחתימה הזאת היא דבר משמעותי מאוד עבורי. לאורך כל הדרך היה לי ולמשפחתי ברור שנעשה הכל כדי להישאר כאן, בבית"ר, בבית שלי, ושאמשיך לצמוח כמה שיותר. היו תקופות קשות ומאתגרות, ובטוח שיהיו עוד בעתיד, אבל תמיד אתן את הכל בשביל המועדון שלי".
בעניין אחר, יו"ר המועדון אלי אוחנה נפגש עם המגן הצרפתי של הקבוצה אנטואן קונט והודיע לו רשמית על סיום דרכו בה. קונט לא יוכל להתאמן במדי המועדון ואישור השהייה שלו בישראל צפוי לפוג בתוך מספר ימים. ההחלטה לגביו התקבלה כבר לפני מספר שבועות כאשר כפי שקרה בפעמים רבות בעבר, הוא איחר לשוב משהייה במולדתו. קונט הצטרף לבית"ר ב-2017 ונחשב לאחד הזרים הכישרוניים שנחתו בישראל, אך הירבה להסתבך עם עבירות משמעת ולספוג כרטיסים אדומים. הוא רשם במדי הקבוצה 83 הופעות בהן כבש שני שערים.
3 צפייה בגלריה
אנטואן קונט
אנטואן קונט
אנטואן קונט. סוף הרומן
(צילום: ראובן שוורץ)
אתמול (רביעי) חגגה בית"ר ניצחון חשוב 0:1 במשחק ההשלמה נגד מכבי פתח תקווה, והשאירה את השאיפה להגיע לפלייאוף העליון ריאלית. ביום ראשון הקרוב תצא למשחק חוץ בטרנר נגד הפועל ב"ש ומאמנה החדש - האקס רוני לוי, וביום חמישי שלאחר מכן תארח בטדי את בני סכנין.
פורסם לראשונה: 16:50, 25.02.21