עידן ניסו אביטן בבני סכנין ייצא היום (שני) לדרך והמאמן יעביר את אימון הבכורה שלו. הנהלת המועדון הציבה בפני המאמן מטרה ברורה: הישארות בליגה. המאמן מצדו התנה את חתימתו בחיזוק משמעותי של הסגל וקיבל את הסכמת ההנהלה לכך. "תחושה טובה לחזור לאמן", אמר אביטן. "אני מגיע כדי לעבוד קשה ועם תקווה לעמוד במטרות. זאת עונה מאתגרת מכל הבחינות".
סכנין היא התחנה הרביעית של המאמן בן ה-49 בליגת העל. הוא הצליח מאוד בהפועל חדרה בעונת 2018/19, אבל מאז הספיק להיכשל בהפועל תל אביב ובהפועל רעננה, ממנה פוטר אחרי חודשיים ולא הצליח למנוע את ירידת הליגה שלה.
2 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
ניסו אביטן. חוזר לעניינים
(צילום: עוז מועלם)
לא חששת להגיע אחרי המקרה של אלדד שביט? "אני אמנם לא מאמן הרבה שנים בליגת העל, אבל יודע שלכל מאמן יש את הדרך שלו והיחס שלו. אני מעריך ומכבד מאוד את אלדד כבן אדם וכמאמן. אני לא יודע בדיוק מה קרה בינו להנהלה וזה גם לא מענייני. אני מקווה להצליח ולא להגיע למצבים כאלה".
איך משחזרים את ההצלחה שהייתה לך בחדרה? "זה חלק מחייו של המאמן. לצד ההצלחות עם חדרה חוויתי בהמשך דברים לא טובים. מקווה ומאמין שאוכל לשחזר את ההצלחות יחד עם סכנין".
2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
אלדד שביט. לא הסתדר
(צילום: טל שחר)
אביטן קיבל הודעה מהמאמן לשעבר שביט שאיחל לו בהצלחה ונתן את ברכת הדרך לצירופו של עוזר המאמן שעבד לצידו, הראל סלע, אותו מכיר אביטן מהתקופה בחדרה.
הקשר סבסטיאן ולאסקס שסיכם בשבוע שעבר ונחת בישראל צפוי להצטרף כבר היום לאימון הקבוצה. גורמים במועדון גם לוחצים להחזיר את מהראן ראדי, שעזב בקיץ וטרם מצא קבוצה.