עירוני קריית שמונה צפויה להתייצב הערב (19:45) כמתוכנן למשחק הליגה בו תארח את הפועל כפר סבא. זאת, חרף האיומים שהשמיע איזי שירצקי לאחר ההפסד 1:0 למכבי תל אביב.
הבעלים, שזעם על החלטת השופטים להעניק פנדל שערורייתי לזכות היריבה, הודיע כי קבוצתו לא תופיע יותר למשחקים. ארבעה ימים חלפו מאז ונראה כי למרות הדברים הקבוצה תעלה הערב לכר הדשא כרגיל.
2 צפייה בגלריה
איזי שרצקי
איזי שרצקי
איים, אבל לא יבצע. איזי שרצקי
(צילום: ראובן שוורץ)
בקריית שמונה לא אהבו את דברי אנשי הפועל כפר סבא, לפיהם הם "מקווים שהעליהום התקשורתי של שרצקי לא יהווה שיקול בקבלת החלטות של השופטים". במועדון טענו: "אף קבוצה בארץ לא קופחה העונה כמונו".
קובי רפואה נמצא בלחץ אחרי ההפסד החמישי הרצוף, שנבע אמנם מטעות שיפוט, וזאת לנוכח האפשרות שהפסד נוסף עלול להוביל לזעזוע בעמדת המאמן. רפואה מתלבט בחלק הקדמי בין מוחמד שכר לסאקו טורה.

הרכב חסר לגזל: "מסוגלים לנצח"

גם כפ"ס נמצאת במומנטום שלישי וסופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון, אך למרות זאת התיקו ביום חמישי (1:1) מול בית"ר ירושלים ובעיקר היכולת הטובה במחצית הראשונה יוצרים תחושה כי אפשר לחזור הביתה עם שלוש נקודות חשובות, בטח כשהיריבה עם חמישה הפסדים רצופים.
מי שימשיך לעמוד על הקווים גם במשחק הזה הוא רביד גזל שלמרות שאין לו תעודת פרו, אך הוא יכול עדיין להדריך את הקבוצה במסגרת 30 הימים שמותרים לו.
מה שיוצר דאגה אצל הירוקים קשור דווקא למשחק האחרון של היריבה, שקופחה מול מכבי ת"א כשנפסק נגדה פנדל שלא היה בדקה ה-98. ההפסד הזה גרם להבעת אמפטיה, גם באיגוד השופטים.
2 צפייה בגלריה
רייכרט וגולסה באוויר
רייכרט וגולסה באוויר
ייעדר בשל צהובים. רייכרט
(צילום: עוז מועלם)
בכפר סבא מצפים שהשיפוט שלא יושפע מהעליהום התקשורתי של בעלי קריית-שמונה איזי שרצקי ומקווים כי הלחץ הגדול שהפעיל הבעלים לא יהווה שיקול בקבלת ההחלטות על הדשא.
גזל יעלה בהרכב חסר, כששלושה שחקני הרכב ייעדרו בגלל צהובים. בן רייכרט, שנמצא בתקופה טובה והפך להיות בורג חשוב בקבוצה, וגם שחקני ההגנה אביב סולומון ועומר דנינו. כמו כן ימשיכו להיעדר עומר פדידה והשוער איתמר ישראלי. ג'ורג' פוצ'יבה, שהורחק מול הפועל חיפה, חוזר להרכב. מייקל אומוה, שכבש את השער מול בית"ר, ימשיך לקבל קרדיט מהמאמן, ומי שעשוי לפתוח הוא שגיא דרור.
בתום האימון המסכם גזל התייחס למשחק: "משחק קשה. קריית-שמונה קבוצה מצוינת. היא תגיע אחרי חמישה הפסדים רצופים, אבל אותנו מעניינת רק הפועל כפ"ס. אנחנו צריכים לבוא ולהמשיך את הדקות הטובות למשך פרקי זמן גדולים יותר במשחק ולהשיג את הניצחון. אנחנו מסוגלים לכך, אני מאמין בשחקנים".