אכזבה בקרב שחקני הפועל באר-שבע לאחר ההפסד הביתי 2:1 לוויאריאל הערב (חמישי) במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הקבוצה של אליניב ברדה נראתה טוב מול הקבוצה מהמקום החמישי מהליגה הספרדית, אך לא הצליחה לחלץ נקודות ונותרה עם נקודה בודדת בבית 3.
חוסה לואיס מוראלס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-28 לאחר פנדל שנוי במחלוקת, אך הג'וקר הקבוע של אליניב ברדה, רותם חטואל - עלה מהספסל ושוב כבש עבור הקבוצה מבירת הנגב בתום מהלך נהדר (63). עם זאת, ארבע דקות לאחר מכן החזיר אריק באנה החזיר את היתרון לצוללת הצהובה בשער נפלא בחצי מספרת, והאורחת החזיקה בו עד הסיום. ארנאוט דנג'ומה יכול היה לקבוע 1:3 מהנקודה הלבנה אך בעט לשמיים. באר-שבע במקום השלישי בבית ותחפש ניצחון בכורה במפעל במחזור השלישי מול לך פוזנן.
2 צפייה בגלריה
רותם חטואל חוגג את שער השוויון
רותם חטואל חוגג את שער השוויון
רותם חטואל חוגג את שער השוויון
(צילום: הרצל יוסף)
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה סיכם: "בסופו של דבר אני חושב שוויאריאל השתלטו על העניינים במחצית השנייה, אבל אני חושב שחזרנו למשחק עם החילופים וחבל שספגנו את השער השני. אני חושב שהיה חסר לנו את הפס הנכון קדימה, וקצת מהירות. את המצבים שלנו ייצרנו אבל היינו חסרים ממש בקטנה, אבל בסופו של דבר אנחנו נשארים בלי נקודות ואני מאוד מאוכזב".
לקראת המשחק מול סכנין בליגה: "אנחנו רוצים להמשיך את המומניטום הטוב שלנו, אבל צריך לזכור שזה המשחק השביעי שלנו תוך שבועיים ואני חייב להוריד את הכובע בפני השחקנים שמקריבים את הגוף שלהם. אם אנחנו רוצים להתמודד בכמה מסגרות ובאמת להיות שם אנחנו חייבים להתחזק. אני מבחינתי הבהרתי גם לגיא וגם לאלונה את הבקשות המקצועיות שלי, אני בטוח שהם עובדים ומנסים ושהכל יהיה בסדר. המשחק מול סכנין מבחינתי חשוב יות מהמשחק היום".
2 צפייה בגלריה
 בנה ודדיה
 בנה ודדיה
דדיה מול בנה
(צילום: הרצל יוסף)
שוער הפועל באר-שבע עומרי גלזר: "אנחנו מאוד מאוכזבים. אני חושב שעד הפנדל עם לא הגיעו אפילו לחצי מצב ודי שלטנו על כר הדשא. אני לא חושב שהיה פנדל אבל טעויות שיפוט זה חלק מהמשחק. זו קבוצה מאוד איכותית וידענו שחצי מצב של חוסר ריכוז הם יענישו אותנו וזה מה שהיה. הצגנו משחק לחימה אמיתי והקהל נתן תצוגה אדירה. יש לנו עוד משחק בראשון". על הזימון לנבחרת: "זו גאווה גדולה, אני מנסה להוכיח את עצמי במשחקים. אם יחליטו שאני צריך לשחק אעשה את הטוב ביותר, ואם לא אעשה הכל כדי לתמוך".