"יש מיעוט גזעני בקהל של בית"ר, אבל אנחנו לא מפחדים ממנו". כך סיפר בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, שהגיע הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה הסוער בבית וגן. כל זאת ארבעה ימים בלבד אחרי חתימת הסכם הבעלות עם השייח חאמד בן חליפה מהאמירויות.
חוגג ירד בתחילה לכר הדשא, אך לאחר מכן עלה ליציע אוהדי 'הקהל השקט' של בית"ר, שהניפו אותו על הכתפיים. "אני חושב שזה חלק ממאבק היסטורי, מה שאנחנו עושים פה היום", סיפר חוגג לכלי התקשורת שהגיעו. "זה מרגש מאוד, התמיכה האדירה שאנחנו מקבלים מהקהל שלנו. זה לא סוד, אף אחד לא עוצם עיניים. היום הייתה פה תצוגת תכלית מהצד האוהב של בית"ר, שבא לכאן למרות האיומים שספג ואמר 'אנחנו לא מפחדים', זה סמלי".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר מניפים את חוגג על הכתפיים
אוהדי בית"ר מניפים את חוגג על הכתפיים
אוהדי בית"ר מניפים את חוגג על הכתפיים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הפירגון של בית"ר ירושלים
חוגג הוסיף: "כן, זה סמלי ויפה שבחג החנוכה הראינו שהאהבה תנצח. לא השנאה, לא הבורות, לא הגזענות. יש כאן מדינה, יש תהליך שלום, מרגש אותי לראות שנבנה מזרח תיכון חדש, אני חושב שככה עושים את זה. יש הסכמים, יש מנהיגים, שלום אמיתי עושים בין אנשים".
כאמור, כמעט אלף אוהדי בית"ר ירושלים, מאות מתוכם מארגון לה פמיליה, הגיעו הבוקר לאימון בית"ר בבית וגן כדי להשמיע את קולם. בין לבין, נרשמו עימותים בין מחנות האוהדים. אנשי לה פמיליה, שבתחילה התיישבו בצד אחד בבית וגן, עברו לצד השני והתעמתו עם אוהדי בית"ר. מעדויות של מספר אוהדים, חלקם ספג מכות ואביזרי עידוד נגנבו. כל זאת כשכוחות משטרה רבים אבטחו את האימון.
3 צפייה בגלריה
"הסכם שכל בית"רי חוגג"
"הסכם שכל בית"רי חוגג"
התמיכה בחוגג
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר באימון
אוהדי בית"ר באימון
אוהדי בית"ר בבית וגן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"אנחנו רואים פה את הצעדים הראשונים, המועדון והכדורגל יקר להם", התייחס חוגג לאוהדי בית"ר. "לא שנאה וקשקושים, רוצים לראות כדורגל טוב. ויש לנו שותף ובעלים חדש, חמד בן חליפה, איש מרשים ויקר ואיש של אהבה ושלום. שבא לפה בדיוק כמוני לעשות טוב, להראות אהבה ולשמח אנשים".