במכבי ת"א ממשיכים ללקק את הפצעים בעקבות ההפסד (2:0) במשחק העונה, למכבי חיפה, שלאחר פסיקת בין הדין המשמעתי עלתה אתמול (שלישי) לפסגת הליגה על חשבון הצהובים. בעקבות המשחק, גם ערן זהבי ספג ביקורת קשה מחלק מאנשי המועדון.
בהנהלה לא אהבו את ההתלחששות המופגנת של הקפטן עם סיום המשחק, כשנראה שהוא מעביר לכאורה ביקורת על שחקנים כמו דור פרץ ודור תורג'מן. "זה היה זובור פומבי למאמן ולשחקנים, ולא משנה בכלל מה הוא אמר", אמרו שם.
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
עורר ביקורת. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
"לא יכול להיות שהקפטן מתנהג בצורה כזו, זה בדיוק מה שהוא לא צריך לעשות". טרם ידוע האם המנכ"ל בן מנספורד או רובי קין שוחחו עם זהבי בנושא.
ובנושא אחר: במכבי ת"א ניסו במהלך יום ההעברות האחרון לדלל את הסגל, אך ללא הצלחה. בקבוצה העבירו רמזים ברורים ליונתן כהן, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה ומרוויח כחצי מיליון אירו לעונה, לעבור בהשאלה לבית"ר ירושלים, אולם שני הצדדים לא רצו בשידוך. גם אייל גולסה קיבל הודעה דומה ושמו נקשר במעבר לבירה ולמכבי נתניה, אולם גם הוא בחר להישאר בקריית שלום. גם עידן נחמיאס נשאר צהוב לאחר סגירת החלון.
בסיכום חלון ההעברות הוציאה מכבי ת"א ארבעה מיליון שקל על חיזוק, כשהאחרון להצטרף היה שחקן ההתקפה הנרי אדו הניגרי. "איך לא הביאו לפה בלם איכותי?", תהה אחד משחקני מכבי ת"א. "יש לנו את ההגנה הכי חלשה בצמרת ולא הביאו שום שדרוג משמעותי".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א מילסון
שחקן מכבי ת"א מילסון
קמאבק מעודד. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה שואבים עידוד מכך שכבר במשחק הקרוב נגד בני סכנין (15:00, בלומפילד) הם יוכלו ליהנות משירותיו של פליסיו מילסון. השחקן יחזור היום לאימוני הקבוצה לאחר ששהה במשך כחודש באליפות אפריקה, שם נטל חלק במשחקי נבחרת אנגולה.