המשטרה עצרה היום (שני) חשוד בהנחת הרימון ליד בית הוריו של עומר אצילי שבהמשך הערב שוחרר בתנאים מגבילים. האירוע קרה ביום שלישי האחרון, אז הונח רימון הלם סמוך לבית הוריו של שחקן מכבי חיפה, יום לפני חתימתו בקבוצה. החשוד, שקשור לעולם הכדורגל, יובא כנראה מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. במשטרה ממשיכים בחקירה ומעריכים כי לא מדובר בעצור האחרון בתיק.
הרימון נמצא על ידי אחת מבנות משפחתו של עומר אצילי, הוא לא הופעל ולא התפוצץ. לא צורף פתק או רמז למניע אבל במשטרה בחנו את כל הכיוונים ובין היתר נבדק האם יש קשר לחתימה במכבי חיפה או לפרשת "הכדורגלנים והקטינות" בה היה מעורב. השחקן ואשתו מסרו עדות במשטרה בנושא. מתברר כי מי שקיבלה לא מעט איומים היא דווקא אשתו של אצילי שאליה נשלחו הודעות, וגם שיחות טלפון מאיימות.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי מוסר עדות במשטרה
(צילום: נדב אבס)
2 צפייה בגלריה
הסנגור עדי כרמלי מגיע לקבל עידכון בפרשה
הסנגור עדי כרמלי מגיע לקבל עידכון בפרשה
עורך דינו של אצילי, עדי כרמלי, מגיע לקבל עידכון בפרשה
באחת ההודעות שנשלחו נכתב: "שידחוף את ההתנצלות שלו לתחת. זה הרבה מעבר. לא הבנת? מכבי חיפה זה החיים שלנו ואנחנו מוכנים ללכת הכי רחוק בשבילה. אם זה באמת מעניין אותך מה יהיה, תשאלי את יוסי בניון מה היה פה לפני כמה שנים, אישתו רעדה לצאת מהבית. אנחנו לא נפגע בכם פיזית, אבל תצטרכו לתת תשובות לילד שתוציאו אותו מהגן למה יש פה הרבה אנשים שצועקים לאבא ומה זה פדופיל".