לאחר שחלפה על פני זירה החלשה, מכבי תל אביב עוברת לאתגר קשה בהרבה. החבורה של ולדימיר איביץ' תארח מחר (חמישי, 20:00) את אריס סלוניקי במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האזורית, ותקווה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין ביוון. בשלב הקודם, אריס עברה את הומייל הבלארוסית עם 2:7 בסיכום שני המשחקים, ובמכבי תל אביב יודעים כי היכולת החלשה שהציגו מול היריבה מאזרבייג'ן בבלומפילד לא תספיק הפעם.
"אני חי בסלוניקי, שם הבית שלי, וכמובן שכשיש לי זמן אני צופה בליגה היוונית", הודה איביץ' בפתיחת מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות. "אני מכיר את אריס ויודע איך היא משחקת. הקיץ היא גם החליפה 7-8 שחקנים והתחזקה באחרים איכותיים מאוד".
4 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
"אני מכיר את אריס ויודע איך היא משחקת". איביץ'
(צילום: יאיר שגיא)
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יפתח ב-11? זהבי
(צילום: יאיר שגיא)
איביץ' הוסיף: "העונה האחרונה של אריס אולי הייתה הכי טובה שלה ב-20-30 השנים האחרונות. אנחנו מכבדים אותה מאוד, זו קבוצה שהתקדמה מאוד מאז שהגיע בעלים חדש, אבל אנחנו רוצים להיות בשלב הבא וצריכים לחשוב איך אנחנו מנצחים אותם. אנחנו רוצים לשמור טוב יותר בהגנה, להיות תכליתיים יותר ולעבוד על הזהות שלנו".
איביץ' הבטיח כי מחר ערן זהבי, הרכש הכי נוצץ של הצהובים הקיץ, ישחק. "כן, כמובן שזה יקרה", אמר. "הוא הגיע כדי לשחק. אנחנו חיכינו שהוא יהיה מוכן - ועכשיו הוא מוכן. אם הוא יפתח בהרכב? הכל אפשרי".
4 צפייה בגלריה
אימון מכבי ת"א
אימון מכבי ת"א
"זה לא קל לשכנע שחקנים שיכולים לעשות את הבדל כדי שיגיעו לכאן"
(צילום: יאיר שגיא)
על רשימת הנעדרים מהסגל, אמר איביץ': "פארפה גיאגון ושחר פיבן פצועים, השאר בסדר. אני מקווה שפארפה יהיה איתנו בקרוב ושחר מצטרף אלינו עכשיו לאימונים, אבל אחרי חודש בחוץ זה בלתי אפשרי לשתף אותו, כך שאולי במשחק בשבוע הבא".
"זה לא קל לשכנע שחקנים שיכולים לעשות את הבדל כדי שיגיעו לכאן", סיכם המאמן. "עשינו שניים או שלושה מהלכים וברגע האחרון השחקנים סירבו מסיבות שונות. אנחנו רוצים להתחזק בעמדות מסוימות, החלון פתוח ואנחנו עובדים על כך. אני הראשון שרוצה להתחזק, אולי גם המנהל המקצועי יותר ממני אם לא כמוני, אבל לא אצרף מישהו רק כדי להביא".
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
מחכה לבכורה המחודשת. זהבי
(צילום: יאיר שגיא)
הקפטן שרן ייני: "אריס יותר חזקה מזירה וזה מעלה את המוטיבציה, למרות שתמיד אנחנו באים לתת את הכל. נגד זירה הייתי אפילו יכול לסיים עם צמד ואז אף אחד לא היה מדבר ככה שאכזבנו. באים לתת את כל מה שיש לנו נגד יריבה מצוינת. על ניס עדיין לא חושבים".