האם מכבי חיפה תצליח בכל זאת לשמור אצלה את דיא סבע? שחקן ההתקפה קיבל מהירוקים הצעה לחמש עונות, כאשר בכל עונה אמור להשתכר 600 אלף אירו, כלומר 3 מיליון אירו לכל התקופה (מעל 12 מיליון שקל). בכך, עשוי להפוך לשחקן עם השכר הגבוה בתולדות המועדון.
סבע, שתכנן לעבור לליגה הטורקית או לאיחוד האמירויות, ביקש מספר ימים לחשוב ולקבל החלטה סופית, אך על פי מקורביו הנטייה היא לקבל את ההצעה. הבעלים של האלופה יעקב שחר ישב עם השחקן לשיחה ארוכה במחנה האימונים באוסטריה וניסה לשכנעו להישאר. בחוזה יוכנסו בונוסים נוספים וסעיף יציאה מוערך בסכום של 2.5 מיליון אירו.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
יישאר בכל זאת? דיא סבע
(צילום: עוז מועלם)
אתמול דווח בטורקיה כי שלוש קבוצות במדינה מעוניינות בשחקן ההתקפה של האלופה דיא סבע, כאשר נשיא אנקרגוצ'ו, שסיימה במקום ה-11 בעונה הקודמת, אף טוען כי סבע סיכם את תנאיו במועדון. "הגענו איתו לסיכום על התנאים, ואנחנו עושים מאמץ לסגור את העסקה באופן סופי עוד השבוע", אמר הנשיא, פארוק קוג'ה. בתקשורת הטורקית חיזקו את דבריו של הנשיא וטענו שסבע כבר מצא בית ספר לילדו באנקרה.
כזכור, סבע בן ה-30 חתם בינואר במכבי חיפה לשלוש שנים וחצי, אחרי שעזב את סיבאספור הטורקית כי לא היה מרוצה מהעיר. העונה הוא כבש שישה שערים ובישל עוד חמישה ב-16 הופעות ליגה במדי מכבי חיפה, שסייעו לה לזכות באליפות שלישית ברציפות.
מכבי חיפה הפסידה אתמול במשחקה השלישי במחנה האימונים שהיא מקיימת באוסטריה, 1:0 לסט. פולטן המקומית. זה היה הפסדה השני של הקבוצה של מסאי דגו במחנה לאחר ה-2:1 לסלביה פראג, שהגיע לאחר ניצחון 0:3 על אונברסיטטה קלוז' במשחק הראשון.
הירוקים צפויים לסיים מחר את מחנה האימונים. מסאי דגו רוצה לצרף כבר בימים הקרובים שחקנים נוספים על מנת להשלים את הסגל אך במועדון הבהירו שלא יוחתמו שחקנים בלחץ. ביום שלישי (21:00) תתארח מכבי חיפה אצל אלופת מלטה חאמרון ספרטנס במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, ושבוע לאחר מכן תארח אותה למשחק הגומלין.