5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
שחקנים במכבי תל אביב נשמעו שבעי רצון לאחר הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות: "איזה מזל יש לנו השנה בהגרלות, יכולנו לקבל את אלופת דנמרק במשחק חוץ וקיבלנו את דינמו ברסט בבלומפילד. אם לא נעפיל לפחות לשלב בתים בליגה האירופית זה יהיה כישלון, קיבלנו את ההגרלה הכי קלה שאפשר".
מכבי תארח בבלומפילד את הקבוצה שמדורגת במקום העשירי בליגה הבלארוסית. זהו המשך ישיר להגרלות הטובות שהיו לה עד כה, עם ריגה וסודובה. ניצחון של מכבי יוביל אותה לפחות לשלב הבתים של הליגה האירופית, שמשמעותו הכנסה של 12 מיליון שקלים, שיסייעו לה בהתמודדות מול מגבלות הפייר-פליי שהוטלו עליה. בכל מקרה, הגעה לפלייאוף ליגת האלופות תוביל את מכבי לשני מפגשים, שהמנצחת בסיכומם תעלה לשלב הבתים של הצ'מפיונס, ותכניס לקופת המועדון כ-15 מיליון שקלים.
5 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה. קרוב ליעד הבא
(צילום: עוז מועלם)
בעניין אחר, טיוטות החוזה בין מוליכת הליגה הקפרסיאית, אנרתוזיס פמגוסטה לדור מיכה הגיעו לשלב התיקונים האחרונים, והקשר נמצא על סף חתימה במועדון. על המועמדות של מיכה לקבוצה מהאי השכן פורסם לראשונה ב-ynet. מכבי הסכימה לשחרר את הקשר ללא תמורה והוא עשוי לטוס בימים הקרובים לקפריסין, שגם בה הליגה נמצאת בפגרת נבחרות, על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לשנתיים.
הצהובים אמנם הפסידו במשחק הבכורה שלהם בליגה, אך מי שרשם נקודת ציון אישית הוא החלוץ איתי שכטר. שער השוויון הזמני שלו מול מכבי פ"ת היה ה-100 בקריירה שלו בליגה, כשבמהלכה הוא עבר גם בשלוש ליגות בכירות בחו"ל (צרפת, גרמניה ואנגליה).
5 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
איתי שכטר. ציון דרך מרשים למרות ההפסד
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
בקבוצה לא התרגשו יותר מידי מהעימות המילולי בין יונתן כהן לניק בלקמן בירידה לחדר ההלבשה, אחרי שהשניים התווכחו לגבי זהות בועט הפנדל. "בכל קבוצה יש אמוציות, דוניס הבין את העניין ויעשה סדר", אמרו במועדון.
שחקנים במכבי הופתעו שאחרי המשחק בליטא, ממנו שבה הקבוצה רק בחמישי האחרון, דוניס כמעט ולא עשה רוטציה בסגל. "ראו שיש פה שחקנים עייפים במשחק נגד מכבי פ"ת, היה צריך לערוך חילופים על מנת לרענן, זו מכבי ת"א של השנים האחרונות", אמר אחד השחקנים.
5 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס. לא ערך רוטציה
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
טל בן חיים במשחק ראשון בקדנציה
טל בן חיים במשחק ראשון בקדנציה
טל בן חיים. נראה מאוכזב מהספסול
(צילום: עוז מועלם)
אחד השחקנים שנראה מאוכזב מאוד ממעמדו היה טל בן חיים שלא שותף זה המשחק השני ברציפות, אחרי שלא שיחק גם נגד סודובה. "בן חיים נראה אולי הכי טוב באימונים, מוזר שלא משתפים אותו", אמר אחד מחבריו בקרית שלום.