אתמול, מעט לפני חצות, הצליחה סוף-סוף הפועל באר שבע למנות מאמן קבוע במקומו של יוסי אבוקסיס, שהתפטר לפני כשבועיים וחצי. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, רוני לוי, שחזר לאחרונה מחו"ל, הוא זה שקיבל את התפקיד ויוכל אם ירצה להדריך את הקבוצה כבר ביום ראשון (חובת הבידוד שלו מסתיימת בסוף השבוע הקרוב).
ההחלטה אם לעמוד על הקווים כבר במשחק הגביע בראשון בטוטו-טרנר נגד מכבי תל אביב או להמתין ולהיכנס בפועל לתפקידו בצורה מסודרת יותר רק לאחר המשחק, תתקבל על ידי לוי עצמו. בכל מקרה, במסגרת ההבנות שהושגו אתמול בינו לבין הבעלים אלונה ברקת, אליניב ברדה ומאור מליקסון ימשיכו בתפקידם כעוזרי המאמן.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי על הספסל
רוני לוי על הספסל
יקבל בעצמו את ההחלטה. לוי
(צילום: עוז מועלם)
עוד לא ברור אם התכנון לקדם את ברדה לעמדת המנהל המקצועי כבר בעונה הקרובה, כפי שהוא מקווה, תצא אל הפועל. חשוב לציין שגם ברדה וגם מליקסון עזבו כשחקנים את מכבי חיפה לאחר שלא הצליחו להשתלב כראוי בסגל של הירוקים כשהמאמן באותו הזמן היה לא אחר מאשר לוי עצמו.
תחילה קיוותה ברקת למנות את לוי רק עד לתום העונה הנוכחית, אך בעקבות התעקשותו של המאמן תוקף החוזה הוארך גם לעונה הבאה. בכל מקרה במידה ולוי לא יצליח לייצב את הקבוצה, להוביל אותה לאירופה ובעיקר להוכיח לברקת שהוא האדם המתאים להוביל את הקבוצה להיאבק על תואר האליפות כבר בעונה הבאה, הבעלים, כפי שהוכיחה בעבר, לא תהסס לעשות שוב שינוי בעמדת המאמן כבר בקיץ הקרוב. לוי, כמו כל המאמנים שעבדו בהפועל באר שבע בשנים האחרונות, יזכה לקבל מענקים במידה והקבוצה תזכה בתארים.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
ימשיך כעוזר המאמן. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
במועדון הגיעו למסקנה שאין להם על דרך חוקית לערער על החלטת ההתאחדות לכדורגל שדוד קלטינס לא יוכל ליטול חלק במשחק נגד מכבי תל אביב, זאת לאחר שחלה על ידם טעות בנוגע לרישום הכרטיסים הצהובים שלו. מכיוון שגם אור דדיה ייעדר, צפוי חאתם אלחמיד לערוך הופעת בכורה מחודשת בהרכב באגף הימני של ההגנה.