יש מאמן חדש לבית"ר ירושלים. בעקבות ההפסד לבני סכנין וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הוחלט בבית"ר להחליף מיידית את גל כהן, והבוקר (ראשון) סיכמה הקבוצה עם ברק יצחקי כמאמן הקבוצה לשנתיים וחצי.
במהלך הלילה פנתה הקבוצה מהבירה למאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, על מנת שיחתום מיידית במועדון, אך לאחר שאפשרות זאת ירדה מפרק, פנו לכוכב העבר שכיהן בתפקידו האחרון כמנהל המקצועי של מכבי ת"א. מי שימש כעוזרו של יצחקי יהיה משה אוחיון. כהן עצמו לא ימשיך במערכת.
1 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ינסה להציל. יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
הזעזוע הגיע לאחר שכהן השיג עם הקבוצה 0 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ולמעשה היה מינוי זמני לאחר עזיבת יוסי אבוקסיס. בעקבות התוצאות האחרונות הודו בית"ר הודו בטעות להשאיר את כהן במצב של סחרור במועדון. "זה לא גדול עליו, זה ענק. הוא לא יישאר על הקווים", הבהירו במועדון לפני המהלך הבוקר.
ההחלטה של חיים שלא להגיע לקבוצה נבעה מהמחויבות של המאמן לתפקידו בהתאחדות לכדורגל, שם הצעיד את דור העתיד של הכדורגל הישראלי למקום השני באליפות אירופה לנוער ולמקום השלישי במונדיאליטו. מה עוד שבחודש הבא יתקיים בנורבגיה שלב העלית במוקדמות אליפות אירופה לנוער ולנבחרת מיועדים משחקי הכנה בקרוב בגיאורגיה.