ההחלטה של יוסי בניון להשעות את שון וייסמן, כובש שער השוויון נגד שווייץ, מהמשחק הגורלי של הנבחרת מול רומניה עוררה לא מעט הדים וביקורות כלפי המנהל המקצועי.
עד כה דובר בעיקר על אותה קללה שסינן חלוץ גראנדה אחרי הגול, כשאחת הטענות הייתה שניתן היה להתעלם ממנה לטובת המשימה הלאומית. אבל מתברר שהסיפור הוא מעט מורכב יותר, כך לפי בכירים בנבחרת, שאמרו ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet כי אחרי אותה תקרית וייסמן זרק לצוות המקצועי כשירד לספסל: "אתם חבורת אפסים", והוסיפו שאחרי שריקת הסיום נתן אגרוף לדלת בחדר ההלבשה.
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן עם תנועת ההשתקה אחרי השער
(צילום: עוז מועלם)
הבכירים טענו כי וייסמן הודה בשיחת הבירור עם בניון כי זה מה שאמר והתנצל על הדברים. המנהל המקצועי הבהיר לו כי יעדכן אותו אם יושעה רק מהמשחק מול רומניה, או שיודח מהנבחרת. שחקנים בכירים פנו לבניון באותו הלילה וביקשו ממנו לא לשבור את הכלים, והמנהל המקצועי נענה כדי לא לעורר סערה שתפגע בהכנות לרומניה. וייסמן התנצל גם בפני השחקנים והצוות המקצועי, הודה שטעה והצטרף לחבריו לקראת המשחק האחרון בקמפיין הערב (21:45) באנדורה, שיהיה לפרוטוקול בלבד.
בהתאחדות לכדורגל אישרו את הדברים: "וייסמן קילל את הצוות המקצועי ולכן הושעה. מאוחר יותר הוא התנצל וחזר לסגל".
הנבחרת תעלה הערב ללא ערן זהבי, מוחמד אבו־פאני, מיגל ויטור, שגיב יחזקאל וגיל כהן ששוחררו. חזן עשוי לשלב שחקנים שלא שיחקו עד כה בקמפיין, כמו שוער המשנה של באיירן מינכן, דניאל פרץ.