אחד מבעלי הפועל תל אביב, בועז תושב, יצא היום (שלישי) שוב לדובאי כשמעבר לעסקיו הפרטיים, הוא צפוי להיפגש עם ארבעה שייחים נוספים בניסיון למכור את המועדון.
תושב גילה בימים האחרונים חוסר סבלנות לאלימות האוהדים אשר כללה את הרס השער בביתו של שרון ניסנוב, כשבכוונתו למצוא דרך להנחית בארץ שני שחקנים בחלון ההעברות של ינואר, ובניגוד לעמדה של חברי הנהלה אחרים הוא לא מתכוון לאפשר את שיחרורו של עומרי אלטמן מהקבוצה. גם ניר קלינגר הבהיר ששיחרורו של אלטמן לא על הפרק.
3 צפייה בגלריה
יצא לדובאי. תושב עם איציק ניסנוב
יצא לדובאי. תושב עם איציק ניסנוב
יצא לדובאי. תושב עם איציק ניסנוב
(צילום: אורן אהרוני)
בינתיים, ממש לא שקט במועדון אחרי ההפסד 1:0 אתמול למכבי חיפה, השישי בעשרה מחזורים ומשחק שישי ברציפות שבו הקבוצה לא מצליחה להבקיע שער. במועדון מודאגים ולא רואים כרגע את האור בקצה המנהרה.
קלינגר, שנראה מתוח מאוד על הקווים, מצב אופייני לו בתקופה האחרונה, הבהיר כי הוא נחוש ומאמין שניתן להוציא את הקבוצה מהמצב. לאחר המשחק הוא שב והזכיר את העובדה שעל אף ששקל לעזוב לאחר פיטורי נציג הבעלים משה סיני, "משה פתר לי את ההתלבטות ואמר לי 'אתה לא הולך לשום מקום'". אגב, בסביבתו של קלינגר הביעו דאגה כי המאמן לוקח קשה מאוד את המצב ואף הזכירו כי בחודש מרץ 2019 הוא חש ברע (כאשר אימן את בית"ר) ומאוחר יותר עבר צנתור בלבו.
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר. בסביבה שלו מודאגים
(צילום: ראובן שוורץ)
במועדון תולים הרבה תקוות בחלון ההעברות הקרוב בו צפויה הקבוצה להתחזק, כפי שרוצה כאמור תושב, זאת בכפוף לשחרור שחקנים. אלטמן לא חסך לאחר המשחק ביקורת מההתנהלות של ראשי הקבוצה: "כל הרעש מסביב למועדון מאוד משפיע, כל כמה שבועות יש פה סרט חדש זה פוגע בנו ובהכנות שלנו, כל פעם מגיעה פצצה אחרת. אני מקווה שתתחיל להיות יציבות מסביב, אנחנו צריכים שקט ולא מקבלים אותו".
אלטמן התייחס לבעיטה החופשית שלא נכנסה, והחמיא לשוער היריבה: "כל הכבוד לג'וש כהן על ההצלה הגדולה שהוא לקח". על האופן שבו התפתח המשחק הוא אמר: "הפסד מאכזב. שיחקנו טוב והגענו למצבים, אבל שוב זה לא נכנס והפסדנו. יש לי עזרה מהחברים שלי, כרגע הכדור לא נכנס, אבל אין לי תלונה לאף אחד, בניגוד להפסד להפועל חיפה. לא האמנו שנהיה במקום האחרון במחזור העשירי, אנחנו צריכים להתחיל לצבור נקודות. לא רוצים לחשוב על מאבקי ירידה. אני מאמין שהמומנטום שלנו יגיע ונתייצב".
פורסם לראשונה: 07:54, 15.12.20