הגעתו של עומר אצילי למכבי חיפה קרובה מתמיד. הקשר קיבל הבוקר (שלישי) את השחרור הרשמי מאפואל ניקוסיה הקפריסאית שהודיעה על כך באתר המועדון. אצילי צפוי לנחות בקרוב בישראל ולהצטרף למוליכת ליגת העל בחוזה לשנתיים וחצי.
כבר לפני חודש וחצי סימן ברק בכר את אצילי כרכש המיועד ונראה כי הקשר כבר החליט להגיע לירוקים. עם השחקן עצמו כבר הושגו הבנות והוא אמור לחתום אחרי שיוותר על כספים שחייבת לו הקבוצה מקפריסין. בהודעת אפואל נאמר כי "המועדון הגיע לסיכום עם אצילי על פרידה הדדית. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הקריירה המקצוענית ובחייו האישיים".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי מול ניקולה גולאן
עומר אצילי מול ניקולה גולאן
כבר הושגו הבנות איתו. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
המגן השמאלי אנדרה ג'ארלדש, ששמו הוזכר לא מעט כמועמד לחיפה, מתרחק מהמועדון ונראה כי ההצעה ממכבי תל אביב בה שיחק אשתקד עשויה לסלול את דרכו דווקא אליה.
לקראת המשחק הערב (20:45) מול הפועל באר שבע הזהיר בכר את שחקניו מז'וסוואה, השחקן המסוכן ביותר של קבוצתו לשעבר. המאמן לא צפוי לבצע שינויים מלבד אחד אותו הוא עשוי להיות מאולץ לבצע מאחר שצ'ארון שרי נמצא בספק. החלטה סופית תתקבל סמוך לשריקת הפתיחה. אתמול ערך ההולנדי אימון מלא עם חבריו, אך בכר לא מתכוון לסכן אותו אם לא יהיה כשיר. סאן מנחם נמצא בתמונת ההרכב.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
התאמן, אבל עדיין בספק. צ'ארון שרי
(צילום: עוז מועלם)
שחקן בקבוצה אמר: "באר שבע קבוצה מצויינת, זה לא עוד משחק. זה מוקש. מדובר בקבוצה איכותית ומסוכנת אך אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. נבוא דרוכים ומוכנים ונעשה הכל כדי לנצח".
פורסם לראשונה: 08:21, 05.01.21