ליגת העל חוזרת אחרי שבועיים של פגרת קורונה, ומכבי חיפה תארח מחר (שבת, 20:00) באצטדיון סמי עופר את בני סכנין, שתגיע למשחק בסגל חסר מאוד בעקבות גל נדבקים.
בחיפה קיוו שהמשחק לא יידחה, ולאחר הודעת המינהלת נרגעו במועדון ומקווים שלא יהיו התפתחויות ביממה הקרובה והמשחק יתקיים כמתוכנן. המאמן ברק בכר לא נתן לחוסר בסגל של סכנין להרגיע אותו: "מניסיון שיש לי, תמיד כשיש בעיות בקבוצות אז שחקנים אחרים מתעלים. הפסדנו כבר לחצי מהנוער שלהם בגביע הטוטו וצריך ללמוד מזה. אסור לזלזל לא משנה באיזה סגל הם יגיעו".
2 צפייה בגלריה
גוסה מתקל את רודריגס
גוסה מתקל את רודריגס
ייעדרו. אבו פאני ורודריגס
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי באימון מכבי חיפה
עומר אצילי באימון מכבי חיפה
הבכורה קרובה. עומר אצילי
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
נראה כי היעדרותם של מוחמד אבו פאני המוצהב וחוסה רודריגס הפצוע, תקדם את שיתופו של הרכש החדש עומר אצילי - שעשוי לפתוח בהרכב כבר מחר עם הספרה 9 על הגב. המאמן התייחס לקשר: " הוא שחקן מצוין, כולם יודעים את זה. הסגל הקיים הביא אותנו לאן שהגענו ועומר אמור להשתלב ולהיות חלק מהקבוצה הזו". גם מאור לוי הצעיר נמצא בתמונת ה-11 אחרי שהרשים במשחקיו האחרונים.
השוער ג'וש כהן דיבר על השפעת הפגרה הכפויה על הקבוצה: "המטרה היא לחזור לאותה נקודה ולא לחשוב יותר על המשחק, אלא לבוא כמו שאנחנו יודעים ולהשיג את המטרות". בכר לוקח בחשבון את המשחק הצפוי לירוקים באמצע השבוע (רביעי) מול האלופה מכבי ת"א, ומקווה מאוד שרודריגס שמתוכנן לשוב לאימונים ביום ראשון יהיה כשיר למשחק ויעמוד לרשותו.