מוליכת טבלת ליגת העל מכבי חיפה תתארח מחר אצל סגניתה ערב המחזור, מכבי פ"ת והאקס גיא לוזון, ובחיפה מקווים שהרכבת בירוק לא תעצור מול הקבוצה של הלוזונים.
מאמן הירוקים ברק בכר התייחס למשחק כשאמר: "אני לא מתייחס להגדרות של משחק עונה, אני מתייחס לקבוצה יריבה. למרות ההפסד האחרון שלה היא לא נמצאת במקרה במקום שהיא נמצאת. פ"ת קבוצה מצוינת ומאוד מוכשרת, קבוצה חזקה ואגרסיבית, אנחנו מצפים למשחק מאוד קשה".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר על הקווים
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
יובל אשכנזי חוגג
יובל אשכנזי חוגג
יובל אשכנזי. עשוי לפתוח
(צילום: עוז מועלם)
בנושא הסגל והאפשרות שיגיע רכש, בכר סירב להסתכל רחוק ולהתייחס לחלון העברות שמתקרב, ואמר: "אני לא מתעסק בינואר, רק במכבי פ"ת". על העומס שממנו סובלים השחקנים שלו אמר המאמן: "זו תקופה עמוסה, נצטרך לעשות רוטציות, סחטנו את ההרכב ונצטרך להשתמש בכל הסגל". על המושג "מוקש" בו השתמשו בקבוצה כדי להגדיר את פ"ת הוא אמר: "זה לא מוקש, זה משחק מול קבוצה מצוינת שאנחנו מכבדים אותה מאוד".
המאמן לא היה מרוצה מהמחצית השנייה במשחק הניצחון על הפועל ת"א ופירגן לשוער שלו: "החצי השני מול הפועל ת"א לא היה טוב, לשמחתנו ג'וש כהן היה במיטבו".

3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן. מחמאות מהמאמן
(צילום: עוז מועלם)
מי שנמצא בתמונת ההרכב הוא יובל אשכנזי, כשגם אעיד חבשי עשוי לפתוח, אך רק לאחר האימון המסכם יתקבלו החלטות סופיות. סאן מנחם ורז מאיר ימשיכו באגפים, נטע לביא, אבו פאני וחוסה רודריגז בקישור ובהתקפה ימשיכו רוקאביצה ושרי. יאניק ווילדסחוט שקיבל מספר דקות במשחק הקודם, הוצא מהסגל, ויוחלט כי יחזור אליו רק לאחר שייכנס לכושר מלא.
לצד איבוד הנקודות של האלופה בחיפה מרוצים מפער 6 הנקודות מהם ומבינים שבדיוק משום כך המשחק מחר הוא משמעותי ביותר. שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו יוצאים לאחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה, מוקש מהגדולים שיש בליגה שלנו, נבוא נחושים על מנת לנצח".
כפי שנחשף ב-ynet, סתיו נחמני שמחזיק בהצעה רשמית מאספניול אך לא בהכרח ייענה לה, צפוי לקבל יותר דקות משחק בתקופה הקרובה ונראה כי כבר בשבת הוא יקבל קרדיט.