בהפועל באר שבע היו מרוצים מהתיקו מול בית"ר ירושלים (1:1) ומהיכולת שהציגה הקבוצה, בעיקר במחצית הראשונה ומכך שהצליחה לחזור מפיגור. זה גם היה המשחק הראשון בעידן רוני לוי ובמועדון הביעו אופטימיות בנוגע לשידוך בין הצדדים. ללוי לא היו הרבה ברירות בנוגע להרכב, שכן מלבד 11 השחקנים שפתחו, הספסל שלו הורכב כולו משחקים צעירים, ארבעה מהם מקבוצת הנוער.
בבאר שבע מקווים שכשיחזרו הפצועים לסגל ללוי יהיה מרחב תמרון גדול הרבה יותר וקבוצתו גם תיראה הרבה יותר טוב. בכל מקרה, הפסד במשחק אתמול (ראשון) היה מסבך מאוד את באר שבע בקרב על הכניסה לפלייאוף העליון.
5 צפייה בגלריה
רותם חטואל
רותם חטואל
רותם חטואל חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
רותם חטואל, שנכנס כמחליף וכבש את שער השוויון, רושם עד כה עונה ראשונה מוצלחת במיוחד בבאר שבע. בעונה שעברה הוא עוד שיחק בליגה הלאומית במדי הפועל אום אל פאחם ומכבי אחי נצרת והגיע הקיץ לבאר שבע בתום ימי המבחנים שערך המאמן הקודם, יוסי אבוקסיס.
בעונה שעברה בלאומית היו לו חמישה שערים, בעוד העונה יש לו כבר ארבעה. חטואל, שבחודש הבא יהיה בן 23, עדיין צריך כמובן לשפר פרמטרים במשחק שלו, אך הוא נחשב לאחת מנקודות האור של באר שבע העונה והוא עשוי להישאר בסגל גם בעונה הבאה, אז המטרות של הקבוצה כבר יהיו הרבה יותר גדולות. ביום רביעי נגד קריית שמונה הוא מועמד לפתוח בהרכב.
5 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
יש לו על מי לסמוך. רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
שלושה שחקנים נוספים בלטו אתמול בבאר שבע: הארגנטינאי מרסלו מלי שבחודש האחרון נחשב לשחקן הכי יציב בקבוצה. מניותיו בעלייה מתמדת ואם ימשיך כך עשויה הקבוצה לממש את האופציה עליו, מה שנראה דמיוני עד לפני תקופה קצרה. גם דוד קלטינס, שחזר אתמול מעונש הרחקה בשל צהובים, המשיך במגמת השיפור שלו והראה שגם כקשר אחורי יש לו מה לתרום לבאר שבע, ולא רק מעמדת המגן הימני. "במחצית הראשונה היינו צריכים לגמור את המשחק. השגנו תיקו, שזאת תוצאה טובה בסופו של דבר ונגד קבוצה קשה", אמר קלטינס בסיום. המגן השמאלי דודי טוויטו הציג את המשחק הטוב ביותר שלו מאז שחזר בקיץ למועדון נעוריו והוכיח שהניסיון להיפרד ממנו בחלון ההעברות היה נמהר מדי.
ז'וזואה, ששב מהרחקה בעקבות פרשת היריקה, נראה חלוד מאוד והציג את אחד המשחקים הפחות טובים שלו בבאר שבע. החמצת הפנדל במחצית הראשונה לבטח לא עזרה לו להיכנס לעניינים. הפורטוגלי היה עצבני בסיום, בעיקר על עצמו, מיהר להתקלח ולעזוב את האצטדיון. בבאר שבע מקווים כבר השבוע לסיים את המשא ומתן עימו לעונה הבאה ולהודיע על סיכום בין הצדדים.
5 צפייה בגלריה
מרסלו מלי
מרסלו מלי
מרסלו מלי
(צילום: אורן אהרוני)
5 צפייה בגלריה
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה בועט פנדל
(צילום: אורן אהרוני)
5 צפייה בגלריה
לואי טהא וז'וזואה
לואי טהא וז'וזואה
לואי טהא וז'וזואה
(צילום: אורן אהרוני)
אחרי מינוי רוני לוי, הבעלים אלונה ברקת עסוקה במציאת מחליף למנכ"ל אסי רחמים, שנחוש בדעתו לעזוב בסיום העונה. כרגע נראה שהמחליף לא יגיע מתוך המועדון וברקת מעדיפה לצרף למועדון איש ניהול ספורט בכיר ומנוסה. רחמים עצמו עשוי להישאר בכדורגל בתפקיד בכיר במינהלת או בהתאחדות.