אי ודאות ברד בול זלצבורג לפני המשחק הראשון מבין שניים במסגרת פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות מחר (שלישי, 22:00) מול מכבי תל אביב עקב ההודעה של הצהובים ששישה משחקניה ושבעה אנשי צוות נדבקו בקורונה. למרות זאת, הקבוצה עלתה על הטיסה לישראל וצפויה לנחות לקראת השעה 15:00.
אותם שישה שחקנים מצטרפים לדן גלזר שקיבל תשובה חיובית כבר בשבוע שעבר, אך נכון לעכשיו אין שום הנחיה על ביטול או דחיית המשחק, שכן על פי תקנון אופ"א דרושים בסך 13 שחקני סגל בריאים כדי לקיים משחקים במפעלים האירופיים השונים.
2 צפייה בגלריה
שחקני רד בול זלצבורג
שחקני רד בול זלצבורג
מה יעלה בגורל המשחק? שחקני רד בול זלצבורג
(צילום: getty images)
נכון לעכשיו, גם ללא הפצועים והמורחקים, לאלופה הישראלית יש 19 שחקני סגל, כך שעל פי ההוראות אין שום מניעה לקיים את המשחק.
במהלך היום אמורה האלופה האוסטרית לנחות בארץ, אך אוהדי כבר החלו למחות נגד העניין ברשת וקוראים לביטול, או לפחות לדחיית המפגש.
"פארסה של הגורמים בישראל ואופ"א", כתב אחד האוהדים. "גם משחקים עם פחות נדבקים בוטלו בעקבות הדבקות. אם באמת המשחק יתקיים, אני מקווה שרד בול יציבו אולטימטום ויכינו תלונה נגד אופ"א במקרה שאפילו שחקן אחד בקבוצה יידבק".
2 צפייה בגלריה
ג'סי מארש
ג'סי מארש
"לא הייתי רוצה להגיע לישראל". ג'סי מארש
(צילום: getty images)
"אופ"א זה ארגון פשע", הוסיף אוהד נוסף. "אם אין ברירה, צריך לדחות את המשחק ולראות אם יש עוד נדבקים. כמה זמן באמת לוקח לקורונה להתפשט ולקבל תוצאות חיוביות?"
כמובן שגם היו כאלו שלקחו את העניין בהומור, עד כמה שאפשר: "500 צופים ומשחק של ארבע על ארבע, זה צריך להספיק! ושלוש קרנות שוות פנדל". אדם נוסף אפילו סיפק עקיצה קטנה: "אנדי הרצוג עשה החלטה חכמה לעזוב את ישראל מוקדם".
כבר בשבוע שעבר, עוד לפני מכת ההדבקות במכבי, התייחס מאמן זלצבורג ג'סי מארש למפגש הצפוי ולא ממש נשמע נלהב להגיע לישראל: "אישית, לא הייתי רוצה לשחק שם כי זה מקום מסוכן, זה מסוכן לקבוצה שלנו".