שביעות רצון בהפועל באר שבע מהתיקו 0:0 עם מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. "אין לנו סגל רחב כמוהם, רק לפני שבוע חזרנו לאימונים אחרי ששחקנים החלימו מקורונה, ובכל זאת לא נפלנו מהאלופה", אמרו במועדון. "אי אפשר להגיד שלמכבי הגיע לנצח אותנו".
בב"ש שיבחו את המאמץ שהשקיעו השחקנים, שעשרה מהם פתחו גם בניצחון על סלביה פראג בליגה האירופית. מי שבלט היה מרואן קבהא, שלאחרונה הועבר מהקישור לעמדת הבלם ומציג יכולת גבוהה.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
במועדון כבר חושבים על המשחק נגד ניס ביום חמישי הקרוב במחזור השני בשלב הבתים בליגה האירופית. מחר תמריא הקבוצה במטוס חכור אל הריביירה הצרפתית. מאז הגרלת הבתים עמלו חברי ההנהלה על קבלת אישורי נחיתה בצרפת לכל חברי המשלחת, וזאת מאחר שישראל נחשבת למדינה אדומה שכניסת אזרחיה למדינה מחייבת אותם בשהייה של שבועיים בבידוד.
3 צפייה בגלריה
לואי טאהא
לואי טאהא
לואי טהא
(צילום: עוז מועלם)
השחקנים עברו היום בדיקות קורונה. במועדון חוששים שאלו שכבר נחשבים כמחלימים לנגיף על פי נהלי משרד הבריאות, ואשר גם קיבלו מאופ"א אישר לשחק במשחק נגד סלביה פראג אך נמצאו חיוביים בבדיקה שערכה הקבוצה בשבוע שעבר, שוב יתגלו כחיוביים ולא יוכלו להיכנס לצרפת בשל כך. אנשי הקבוצה כבר נמצאים בקשר עם גורמים בשגרירות צרפת בישראל, והציגו להם את המסמכים הרפואיים שהוצגו בשבוע שעבר באופ"א במטרה לשכנע אותם שמדובר בשחקנים בריאים למעשה.
לא מן הנמנע שיוחלט שמספר שחקנים יישארו בארץ ובראשם רמזי ספורי, שגם אתמול לא נכלל בסגל. במועדון מאוכזבים מהסחבת הגדולה שמערים השחקן, שטרם חתם על הסכם קיצוץ בשכרו.
3 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
טרם הסכים לקיצוץ בשכר. ספורי
(צילום: ראובן שוורץ)
למעשה, לאחר עזיבת קייס גאנם להפועל חיפה, ספורי הוא היחיד בסגל שלא הסכים לקיצוץ ולא צפוי לשחק כל עוד לא יעידו אנשי הצוות המקצועי לגבי נחיצותו. גם העובדה שבשבוע שעבר הוא נתפס מפר את כללי הבידוד הנוקשים שהוטלו על שחקני ליגת העל לא הוסיפה לו נקודות זכות במועדון.
ניס סיימה אתמול את משחק הליגה האחרון שלה לפני המפגש עם באר שבע בתיקו 1:1 ביתי עם ליל. בשל העלייה הדרמטית בכמות חולי הקורונה בצרפת הוטל בעיר עוצר לילי ואוהדים לא צפויים להגיע לאצטדיון ביום חמישי.
פורסם לראשונה: 07:48, 26.10.20