סערה גדולה בהפועל ת"א בעקבות חשיפת ynet לפיה המנהל המקצועי משה סיני ניתק קשר מהמועדון בימים האחרונים בשל מתיחות מול אחד הבעלים, איציק ניסנוב. סיני לא הגיע למשחק ההכנה האחרון לפני חידוש הליגה בנס ציונה ולאימוני הקבוצה. "נשב עם הבעלים ונקבל החלטות סופיות, ככה זה לא יכול להימשך", אמר סיני למקורביו אחרי שלא הגיע גם הבוקר (שני) לאימון.
מאחורי הקלעים מתחילה להתבהר התמונה בנוגע לחילוקי הדעות, גם מול זאב גרינברג, כשמדובר ככל הידוע בפערים בגישות של הצדדים בכל הקשור למספר שחקנים שמסיימים חוזה בעוד שישה וימים ועתידם בקבוצה.
4 צפייה בגלריה
משה סיני
משה סיני
סיני. נפגע
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
איציק ניסנוב
איציק ניסנוב
איציק ניסנוב. קיבל החלטות לבד
(צילום: אורן אהרוני)
אחד משחקני המחלוקת היה פליפה רודריגס שהגיע בתקופת סיני בינואר האחרון כשחקן בעל השכר הגבוה במועדון. סיני ביקש כי הוא ימשיך עם חידוש הליגה ותתקבל החלטה לגביו מאוחר יותר, ניסנוב הבהיר מצידו כי יהיה מוכן לשלם לו שכר מופחת בצורה משמעותית לחודש המשחקים הנוסף, ובכל מקרה המגמה היא לשחררו עם סיום העונה. בסופו של דבר רודריגס הסכים להמשיך ולשחק את החודש הנוסף ללא תמורה, אלא שסיני לא אהב את ההתנהלות.
עוד בעיה הייתה בעניינו של איעד אבו-עביד, שתחת תנאיו שאמורים עוד להשתדרג בעונה הבאה, ניסנוב הבהיר כי הוא לא יוכל להמשיך. בסופו של דבר המגן הסכים להמשיך ולשחק עד לסיום העונה תמורה לקיצוץ של 50 אחוז משכרו. בשני המקרים של רודריגס ואבו-עביד יוכלו בהפועל עם סיום העונה להודיע להם כי הם משוחררים.
4 צפייה בגלריה
פליפה רודריגס
פליפה רודריגס
רודריגס. הסכים לשחק בחינם
(צילום: עוז מועלם)
סיני וקלינגר אמנם הבהירו כי עידן כהן וניר לקס לא בתוכניות לקראת העונה הבאה, אולם המנהל המקצועי לא אהב את העובדה שההנהלה הציבה בפניהם את האפשרות לשחק עד תום העונה ללא שכר.
הפער בין הגישה של סיני כי הוא מחויב להיות מעודכן כמגשר בין ההנהלה לצוות המקצועי בכל החלטה מקצועית, לזו של ניסנוב שמדובר בעיקר בהחלטות ניהוליות בהתאמה לחוזים החדשים שאחרי עידן הקורונה, גרם למתיחות ולהחלטה של סיני לשבור את הכלים ולא להגיע לוולפסון בתקופה האחרונה.
4 צפייה בגלריה
סיני וניסנוב
סיני וניסנוב
שרון ניסנוב וסיני. האח מנסה לגשר
(צילום: ראובן שוורץ)
מאחורי הקלעים ישנם מספר גורמים, כולל בועז ומאיר תושב ואפילו שרון ניסנוב, שמנסים לארגן בקרוב מאוד פגישה שתכלול את כל הבעלים מול המנהל המקצועי על מנת לנסות ולהגיע למתווה שיגדיר באופן ברור את תחומי אחריותו. סיני לא יעזוב כבר העונה, אלא במקרה ויחליט כי הוא לא ממשיך הוא יפחית את ביקוריו בוולפסון ויגיע בעיקר למשחקי הקבוצה. ניסנוב מבחינתו כבר הודיע לסיני וקלינגר כי הם ממשיכים בהפועל, אולם לא ברור כיצד הוא יגיב למהלך של המנהל המקצועי שהחליט לנתק את עצמו מהקבוצה באופן חד צדדי בימים האחרונים.