במקרה של אובדן האליפות, במכבי תל אביב יבצעו מהפכה משמעותית בסגל, כש-13 שחקנים מסיימים חוזים וחלק משמעותי מהם לא נמצאים בתוכניות.
שני הזרים המשמעותיים, אלכסנדר פשיץ' ואנריק סאבוריט, עשויים לעזוב לליגה ההונגרית והטורקית/צרפתית בהתאמה, טל בן חיים, איתי שכטר, ניק בלקמן, דן ביטון ואבי ריקן בדרך החוצה, כשלא ברור אם שרן ייני, שמעוניין להישאר ועדיין לא השלים את מכסת המשחקים הנדרשת, אכן ימשיך.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
לא מעט יעזבו. שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)
נראה כי האופציה על מאור קנדיל תמומש, כשבמועדון מנהלים מגעים עם דניאל טננבאום, שבוחן גם אופציות אחרות באירופה. איתן טיבי טרם קיבל הצעה, כשברור כי המטרה המרכזית היא להשאיר את דור פרץ שסיים את חוזהו. פרץ קיבל הצעה להארכת חוזהו וכשחקן חופשי קיבל מספר הצעות שטרם הבשילו לכדי עסקה מקבוצות באירופה.
"פטריק ואן לוון השתנק בפלייאוף העליון עם חמישים אחוז במשחקי המאני-טיים, ואנחנו לא ניצחנו בשלושת המשחקים האחרונים. ככה לא לוקחים אליפות. ועדיין, לא הכל גמור. אם ננצח בראשון את מכבי חיפה, הכל יתהפך בליגה ובגביע", שחקנים במכבי ת"א ביקרו את המאמן אחרי התיקו (1:1) אתמול (שני) בטוטו-טרנר נגד הפועל באר שבע, משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.
מכבי לא ניצחה בחודש האחרון בליגה, מאז שגברה על מכבי פתח תקווה וזה כולל פעמיים תיקו, נגד אשדוד ובאר שבע והפסד בקריית שמונה. "לשים את קארצב כקשר שאמור לעשות עבודה התקפית, להתעקש על פשיץ' שנמצא בירידה גסה או להכניס את פיבן במקום דן גלזר ומיד לאחר מכן מקבלים בראש את השער", אמרו שחקנים במועדון. "בשורה התחתונה, הגענו למשחקים הכי חשובים של העונה בכושר משחק הכי גרוע שיכול להיות, אבל כלום לא נגמר, צריכים לנצח את חיפה בראשון".
אייל גולסה, שנכנס כמחליף, עשוי לפתוח נגד מכבי חיפה במקום קארצב, בעוד טיבי ישוב להרכב על חשבון ייני.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
עשוי לפתוח מול חיפה. גולסה מאוכזב בסיום
(צילום: אורן אהרוני)
במכבי טענו כי מי שהחל את המהומה לקראת סיום המחצית הראשונה היה ז'וזואה, שעשה תנועה לעברו של טל בן חיים, מה שחימם את העניינים, יצר עימות בינו לבין מרואן קבהא, מי שכבש במחצית השנייה את שער השוויון.
אחרי שהמשטרה עצרה את המשך מכירת הכרטיסים לקראת משחק העונה, נראה שמדובר בעניין טכני ובלומפילד יהיה בתפוסה מלאה. המכירה צפויה להימשך עם אישור הממשלה, שעשוי להגיע כבר היום.
3 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
החל בבלגן במנהרת השחקנים? ז'וזואה
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו בפער סביר ממכבי חיפה, של שני משחקים, ואנחנו עוד פוגשים אותם ביום ראשון", אמר יונתן כהן, שציין עם ידיו 45 אחרי השער שכבש בפנדל, לזכר קורבנות האסון בהר מירון. "נצטרך להרים את הרמה שלנו, אבל ברור שכולם רוצים להרוס למכבי ת"א, הקבוצה הכי טובה בליגה, שזכתה בשנתיים האחרונות באליפות".
גם ואן לוון משוכנע שהעסק עדיין לא נגמר: "נוכל לשנות את הכל במשחק נגד מכבי חיפה. אם הלחץ משפיע עלינו, אז לא מגיע לנו".