במכבי חיפה נשמו אתמול (שבת) לרווחה לאחר שהשופט דוד פוקסמן שרק לסיום ולוח התוצאות הראה 1:2 לטובתם במשחק מול מ.ס אשדוד.
זה היה משחק קשה עבור הירוקים שהתפתח למחצית שניה טובה מאוד של אשדוד, שהגיעה להרבה מצבים, ורק יום גדול של עומרי גלזר מנע שוויון מהאורחת. גלזר זכה למירב המחמאות אחרי שסיפק מספר הצלות ענק והשאיר את שלוש הנקודות בחיפה.
3 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
הציל את הקבוצה שלו מספר פעמים. עומרי גלזר
(צילום: עוז מועלם)
השוער, שספג חצי ביקורת רבים לאחר התיקו (2:2) מול מכבי ת"א והאצבע המאשימה בשער השני של הצהובים של יונתן כהן הופנתה אליו, הוכיח אמש כי יש על מי לסמוך בין הקורות. "גלזר מוכיח רצינות והוא נמצא בכושר טוב. אנחנו מאמינים בו מאוד והוא הוכיח שהוא ראוי להיות שוער העתיד של המועדון", אמרו בחיפה. השחקנים החמיאו לגלזר בחדר ההלבשה והוא נראה מחויך ומלא ביטחון לאחר ההופעה אתמול.
יאניק וילדסחוט, שנפצע אמש לאחר שנכנס כמחליף ואף בישל את שער הניצחון לצ'ארון שרי, התלונן על כאבים חדים בשריר הירך האחורי. הבוקר עבר ההולנדי בדיקת אולטרסאונד והחששות התאמתו, הוא סובל מקרע וייעדר ארבעה שבועות.
3 צפייה בגלריה
יאניק וילדסחוט
יאניק וילדסחוט
ייבדק. יאניק וילדסחוט
(צילום: עוז מועלם)
נכון לעכשיו הדאגה הגדולה ביותר של ברק בכר היא הירידה ביכולת ובכושר הגופני של השחקנים במחצית השנייה. גם מול האלופה חיפה נראתה נהדר במחצית הראשונה, אך נעלמה בשנייה וגם אתמול מול אשדוד הסיפור היה דומה, ונראה כי לשחקניו של בכר נגמר האוויר.
עאיד חבשי, שהיה מצוין בהגנה, ימשיך לקבל מבכר את הקרדיט לאחר פגרת הנבחרת ונראה כי מעמדו של עופרי ארד התערער מאז המאמן לסגנית האלופה, אך לפחות כרגע הבלם הצעיר לא הגיב על כך.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
מודאג מהכושר הגופני. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
ניקיטה רוקאביצה נראה מאוכזב בסיום לאחר שהחמיץ מספר מצבים בטוחים והיה יכול לסיים את המשחק עם שלושער לפחות. שרי שוב הוכיח כי הוא השחקן הכי יצירתי של בכר ובחיפה מקווים שהקשר יאריך את חוזהו בקרוב ויעשה סוף לסאגה.