כשמ.ס אשדוד התחילו את "שבוע בית"ר" הם ידעו שכמאמר הקלישאה הידועה קשה לנצח את אותה קבוצה פעמיים בכמה ימים, והניצחון בשמינית גמר הגביע עלול להביא להפסד בליגה. זה לא קרה.
אמש אשדוד הוכיחה שוב שהמקום השלישי בו היא נמצאת ממש לא מקרי, ואף השלימה בפעם הראשונה בהיסטוריה 100 אחוזי הצלחה נגד בית"ר בעונה אחת אחרי 0:2 חלק.
2 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד חוגגים
שחקני אשדוד חוגגים
שני ניצחונות על בית"ר תוך פחות משבוע. אשדוד חוגגת
(צילום: ראובן שוורץ)
"שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול בטדי לחזור ולהיות מוכנים מחדש מראה על תהליך מדהים שהמועדון הזה עובר. כל הקרדיט מגיע לשחקנים ולצוות שהצליח להרים אותם גם פיזית וגם מנטלית ואנחנו נהנים מהרגע" אמר בסיום המאמן השמח רן בן שמעון.
באשדוד יכולים להיות שמחים ומרוצים ממספר סיבות. ראשית, בקבוצה קיבלו את השער הראשון משחקן הרכש שהגיע בינואר, רמזי ספורי, שחיכה כל כך לשחרור המנטלי. בנוסף, בקבוצה יודעים שהם יגיעו עם יתרון על חמש נקודות לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליון בעוד שבועיים נגד קריית שמונה.
2 צפייה בגלריה
ספורי חוגג
ספורי חוגג
שיחרר הרבה לחץ. ספורי חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
שני הזרים מאוגנדה, הבלם טימותי אוואני והחלוץ פהאד באיו עזיז יחזרו עד אז מפציעות ויהיו בסגל. מי שלא יהיה בסגל הוא הקשר שלומי אזולאי שזכה להערכה רבה מהמועדון לאחר שסבל מפגיעה בקרסול באמצע השבוע, אך דרש מהצוות הרפואי לקבע לו את הפגיעה ולהעניק לו זריקה כדי שיוכל לשחק.
אזולאי, שייעדר נגד ק"ש בעקבות צהובים, כבש את השער השני בהתמודדות והוסיף: "שמחים על הניצחון, הוא היה מאוד חשוב להמשך הדרך כי אנחנו רוצים לשמור על המקום השלישי. זה לא קל לשחק נגד אותה קבוצה פעמיים באותו שבוע ואחרי 120 דקות מתישות רצינו לבוא ולתת משחק טוב. קבוצה של גברים".