יממה אחרי שהביסה 1:5 את הפועל חיפה בשמינית גמר גביע המדינה, מכבי חיפה הודיעה הערב (חמישי) שצ'רון שרי - אחד הזרים הטובים בליגת העל בשנים האחרונות, אם לא הטוב ביותר - האריך את חוזהו בקבוצה עד ל-2025. לכבוד החתימה שלו על חוזה חדש, הגיע הקשר לחדר החזרות של הזמר שלומי שבת לביצוע מיוחד של שיר השחקן שלו.
שרי בן ה-34, הולנדי ממוצא סורינאמי, הצטרף לירוקים בקיץ 2019 והיה חלק משמעותי בשתי האליפויות של הקבוצה בשתי העונות הקודמות. מכבי חיפה היא המועדון בו הוא רשם הכי הרבה הופעות בקריירה (158). במהלכן הוא כבש 46 שערים ובישל עוד 35. מלבד הזכייה באליפות בשתי העונות האחרונות, שרי זכה עם הקבוצה גם באלוף האלופים וגביע הטוטו, וסייע לה לחזור הקיץ לליגת האלופות אחרי 13 שנים של היעדרות. לאור הארכת החוזה, מסתמן ששרי יסיים את הקריירה שלו במכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה עם שלומי שבת
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה עם שלומי שבת
מעמד חתימה מיוחד. שרי עם שלומי שבת
(צילום: מכבי חיפה)
שרי אמר מיד לאחר החתימה: "חיכיתי לרגע זה הרבה זמן כי כאן זה הבית שלי. אני מאוד שמח להמשיך במכבי ומחכה להמשיך כאן עם כולם שנתיים נוספות. המועדון הזה וגם האוהדים האלה הפכו בכמה שנים שאני פה למשפחה שלי. המטרה שלי היא שנמשיך לעשות מה שעשינו כאן בשנתיים האחרונות ואפילו יותר מזה".
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר: "שמחים על הארכת הסכמו של שרי במכבי חיפה לשתי עונות נוספות. שרי הוא דוגמא ומופת להתנהלות על המגרש ומחוצה לו וללא ספק מהזרים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה של המועדון. אנו גאים ברצון של השחקן להמשיך בירוק ובטוחים שרגעים גדולים עוד לפנינו. צ׳רון, אנחנו מאחלים לך בהצלחה והמון רגעי אושר משותפים במשפחתך הירוקה".
2 צפייה בגלריה
שרי
שרי
לא הולך לשום מקום. שרי
(צילום: עוז מועלם)

"נטע לביא ישחק נגד נס ציונה ביום ראשון"

בסיום הניצחון אמש, המאמן ברק בכר שוב נדרש לסוגיית נטע לביא, שאמור לעבור ליפן בקרוב. המאמן הפתיע עם האמירה: "הוא ישחק איתנו מול נס ציונה ביום ראשון".
עוד הוסיף המאמן: "היינו חייבים את הניצחון הזה ואת היכולת הזאת. שמח ששיחקנו ככה. הרמנו את הרמה שלנו יחסית למשחק מול באר-שבע. מי נקבל ברבע הגמר? זה לא משנה כרגע. מאוויס צ'יבוטה מראה סימנים טובים, הוא עשה דברים יפים. חיזוק? גל אלברמן מטפל בזה".