המנהל המקצועי של מכבי ת"א, ברק יצחקי, העביר באחרונה המלצה לדרג הניהולי הבכיר בקרית-שלום כי המאמן הספרדי אייטור קראנקה לא צריך להמשיך לעונה נוספת, מהלך שהפתיע את ראשי המועדון מאחר שרק לפני מספר חודשים היה מאלה שהמליצו על מינויו.
מדובר בדרמה של ממש שמשקפת את דעתו של הדמות המקצועית הבכירה במועדון, שיסיים את תפקידו ביום ראשון הקרוב. עדיין לא ברורה הסיבה לעזיבתו של יצחקי, בין אם הוא בעצמו מיצה יחד עם הלחץ והביקורת של האוהדים והתקשורת, או שזאת ההבנה לגבי מעמדו החדש, עם המינוי של בן מנספורד למנכ"ל המקצועי והנחתה של מנהל מקצועי זר בקרוב בקרית-שלום.
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי. החליט להמליץ עם בן שמעון
(צילום: עוז מועלם)
בסביבתו הקרובה של יצחקי מעידים כי היחסים בינו ובין קראנקה התקררו בחודשים האחרונים וההערכה המקצועית שלו כלפי המאמן הספרדי פחתה. לטענת סביבתו הקרובה של יצחקי, ברגע שהוא העביר את המסר כי קראנקה לא האיש שאמור לעמוד על הקווים בעונה הבאה, למרות שהוא מחזיק בחוזה, נאמר לו: "אתה הרי זה שהבאת אותו והמלצת עליו".
עד נאמר בסביבתו של המנהל המקצועי כי במידה שיצחקי היה נשאר בתפקיד, הוא היה דוחף למינויו של רן בן שמעון כמאמן של מכבי ת"א, כאשר מאחורי הקלעים כבר הועברו מסרים למאמן בנושא.
2 צפייה בגלריה
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן-שמעון
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן-שמעון
קיבל מסרים בנושא. בן-שמעון
(צילום: עוז מועלם)
אולם לא ברור האם המנכ"ל החדש בן מנספורד יחליט לפטר את קראנקה - שבכל הזדמנות מקפיד להבהיר כי הוא ממשיך בקבוצה בעונה הבאה, ואף אמר שהוא מעורב בהכנות - או שמא יחרוג מהמקובל במועדון ויתמוך במינוי מאמן ישראלי, כפי שרצה לעשות יצחקי. בסופו של דבר מי שיקבל את ההחלטה הסופית הוא הבעלים מיץ' גולדהאר, שיצטרך להכריע האם להמשיך עם קראנקה או לבחור באופציה אחרת.