בני סכנין השיגה אתמול (ראשון) את אחד הניצחונות הכי חשובים שלה העונה. הקבוצה של קובי רפואה ניצחה 3:4 את בית"ר ירושלים, זאת למרות שהייתה בעשרה שחקנים עוד מהמחצית הראשונה לאחר הרחקתו של בירם כיאל (45).
עם זאת, מה שיזכרו מהמשחק יותר מכל זו התפרצות אוהדי בית"ר לתחומי המגרש לאחר שער היתרון של המארחת. בעלי הקבוצה מהבירה ברק אברמוב נראה חסר אונים, כך גם הקפטן אוראל דגני. השניים פנו לקהל בבקשה לפנות את תחומי המגרש ולהתרכז בעידוד, אך בפועל זה לקח 10 דקות שלמות.
2 צפייה בגלריה
אבו יונס
אבו יונס
"מה שהיה אתמול זה משהו יוצא דופן". מוחמד אבו-יונס על כר הדשא עם שחקני סכנין בסיום
(צילום: עוז מועלם)
בבני סכנין זעמו. כוחות משטרה ויס"מ רבים היו באיצטדיון המושבה, במשחק הרדיוס אותו אירחה סכנין בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה במשחק הקודם בין השתיים בדוחא - אבל אף אחד לא חלם וציפה להתנהגות כזו מאוהדי בית"ר.
"מה שהיה אתמול זה משהו יוצא דופן", אמרו בסכנין. "זה חריג בקנה מידה של ספורט וכדורגל. אוהדים שפורצים לכר הדשא זה דבר שיכול להסתיים באסון, בטח אם יש יריבות כזו כמו בית"ר וסכנין. למזלנו זה הסתיים ללא פצועים. זו חציית קו אדום לכל הדעות. נכון שהנהלת בית"ר פעלה אבל אלה דברים שאסור שיקרו".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר  במגרש
אוהדי בית"ר  במגרש
10 דקות לקח לחדש את המשחק. אוהדי בית"ר מול כוחות האבטחה
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך, אוהדי סכנין יצאו מתחומי האיצטדיון לאחר 40 דקות, בעקבות דרישת המשטרה לחכות עד לאחר שאוהדי בית"ר ייצאו לגמרי מתחומי המגרש - וגילו כי רכבים רבים הושחתו. המשטרה יצרה הפרדה בין חניות הרכבים של האוהדים, והבוקר ינסו דרך מצלמות האבטחה לראות מי הפוגעים.
שחקן בסכנין סיפר על התפרצות הקהל: "עשינו ניצחון גדול, אבל לצערנו מה שזוכרים יותר מכל מהמשחק זה לא מה שקרה על כר הדשא, אלא התנהגות של אוהדים חסרי היגיון. חייבים לעשות סוף להתנהגות הזו של הקהל אי אפשר לעבור על זה בשתיקה".
בנוגע לעונה הבאה, עתידו של המאמן קובי רפואה יוכרע בקרוב. לצד האכזבה הגדולה מהיכולת, קיימים חילוקי דעות האם להמשיך עם רפואה ולתת לו לבנות את הקבוצה מההתחלה או להחתים מאמן אחר. החלטה סופית צפויה להתקבל בחודש הקרוב.