אבי נימני, אחד מכוכבי העבר הגדולים ביותר בכדורגל הישראלי, צפוי להתמנות לעוזרו של שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שכבר נפגש עימו בימים האחרונים לפגישת עבודה ראשונה.
נימני, פרשן וסוכן בימים אלו, קיים כבר מספר פגישות עם זוהר מאז מינויו לשר, והוא צפוי להיות היועץ שלו לענייני ספורט וכדורגל בפרט. במקביל, זוהר החליט להקים ועדה מצומצמת של אנשי ספורט בכירים, אחד מהם יהיה נימני, אלא שבמקרה של כוכב מכבי ת"א בעבר, הוא גם צפוי לקבל תפקיד כיועצו של השר.
1 צפייה בגלריה
מיקי זוהר עם אבי נמני
מיקי זוהר עם אבי נמני
מיקי זוהר עם אבי נמני
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של מיקי זוהר)
עדיין לא נקבעה הגדרה רשמית לתפקיד, עליה יחליט היועץ המשפטי של משרד התרבות והספורט, ואחר־כך ניתן יהיה למנותו בצורה רשמית. אחרי פגישה שנערכה בין השניים, כתב השר: "פגישת עבודה עם כדורגלן העבר האגדי".
אחרי שקיבל תוספת של חצי מיליארד שקל בתקציב השנה הקרובה, זוהר מתכוון לממש את התוכנית לקידום הספורט שנחשפה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet. אחד הסעיפים היה לתקצב קבוצות תחת קריטריונים על מנת שינחיתו זרים שירימו את רמת הכדורגל הישראלי ויקרבו אותו לאירופה.
ממשרד הספורט נמסר: "עדיין לא קבענו הגדרה רשמית לגבי תפקידו של אבי נימני, ממתינים להגדרות מהיועמ"ש. נימני דמות מוכרת שיהיה לה חלק במערך על מנת להגשים את המטרות שהצבנו בפנינו".