נבחרת ישראל תתארח אצל רומניה (שבת, 21:45) ותארח את בלארוס (שלישי, 21:45) לצמד משחקים חשוב מאוד במסגרת מוקדמות יורו 2024. היום (שני) המאמן הלאומי אלון חזן דיבר לקראת המפגשים.
"המשחק מול רומניה חשוב מאוד, אבל לא קריטי", אמר המאמן. "גם אם ננצח שם, לא נגמר הסיפור מבחינתם. אנחנו רוצים לנצח כדי לעמוד במטרה שהצבנו - לעלות ליורו".
5 צפייה בגלריה
חזן
חזן
"משחק חשוב, אבל לא קריטי". חזן
(צילום: שאול גולן )
על בעיית החלוצים: "תאי בריבו קיבל דקות ב-2 המשחקים האחרונים, שון וייסמן נקלע לסיטואציה שהוא ממעט לשחק. אמרתי בעבר ואני חוזר ואומר שחלק מהשחקנים צריכים לקבל פידבק מאיתנו גם בתקופה פחות טובה. שון בתקופה פחות טובה, אבל זה משחק נבחרת. גם אני הייתי שחקן בעבר שמיעטתי לשחק בקבוצה ובמשחקי נבחרת הניסיון הכריע.
"אני לא יודע במי מהם נשתמש, אבל יש לנו חלוצים טובים. דור תורג'מן צעיר מאוד ועושה דברים טוב, גם דין דוד שבכושר. תורג'מן לא משחק במכבי ת"א אבל עשה דברים מדהימים. סומכים על כל שחקן שעומד לרשותנו. זהבי? אני לא מדבר על זה ולא עושה מזה סיפור. המטרה שכולם יגיעו באהבה וברצון".
5 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל באימון
(צילום: שאול גולן)
5 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
(צילום: שאול גולן)
5 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
פרץ וגלזר
(צילום: שאול גולן)
על ההיררכיה בין הקורות: "דניאל פרץ עשה מעבר אדיר, אני לא חושב שבשנים האחרונות ראינו מעבר כזה ובטח לא של שוער, אבל הוא היה שוער מצוין עוד לפני שעבר לבאיירן מינכן ועומרי גלזר שוער פנטסטי שעשה עבודה אדירה בנבחרת וגם הוא עשה מעבר גדול בקיץ לכוכב האדום בלגרד. אנחנו מרוצים מעומרי וכרגע ההיררכיה ברורה".
על כשירותם של סתיו למקין וגדי קינדה: "למקין ספג מכה בכאב וכבר חזר לפעילות מלאה וגם שיחק במשחק האחרון של הקבוצה שלו ועשה טובה. גבי קינדה סובל מחבלה בקרסול, היינו איתו בקשר והוא התעקש להגיע לנבחרת ישראל ואמר שהוא רוצה לעשות הכל כדי לשחק. הוא הגיע מארה"ב וזו טיסה ארוכה, אבל הוא אמר שהוא מרגיש טוב ושהוא רוצה לעשות הכל כדי לשחק בנבחרת. הוא אומר שהמצב שלו טוב ולכן הוא זומן, נחליט לגביו מחר".
5 צפייה בגלריה
חזן
חזן
חזן מחלק הוראות
(צילום: שאול גולן)
על ההצערה בנבחרת: "אם לא המשימה של הנבחרת הצעירה, עוד שחקנים צעירים היו חלק מהסגל. אני רוצה שחקנים צעירים שיבואו לשחק ולא לדבר על הצערה. חלאיילי? לא ממהר להגדיר אותו כטופ אירופי או משהו אחר, הוא עוד צריך להוכיח את זה במכבי חיפה".
על ההגנה: "מיגל ויטור מכוון את השחקנים סביבו ועושה עבודה טובה. קל לבוא ולבקר את רז שלמה על טעות כזאת או אחרת, הוא עשה עבודה טובה. הוא לא זומן מאחר שעדיף שיהיו לו עוד שבועיים של הכנה בקבוצה שלו בבלגיה מאשר לבוא לשבת על הספסל. יש לנו את למקין, שון גולדברג ושחקנים אחרים. אני סומך על ההגנה שלנו".