העיכוב בנחיתה של טיסת נבחרת ישראל לאיי פארו ביותר משעה בעקבות ערפל כבד גרם לשינוי בלוחות הזמנים. בשל כך, שיחת ההבהרה שאמור היה מונס דאבור לבצע במלון הנבחרת עוד לפני האימון הראשון נדחתה להיום (שלישי).
על פי ההסכם עם ההתאחדות לכדורגל, שנחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, מעבר לפרסום פוסט ההבהרה ביום חמישי האחרון, התחייב חלוץ הופנהיים לבצע את השיחה עוד לפני פתיחת האימונים באיי פארו, אבל מאחר שהמטוס נחת בשעת ערב מאוחרת, ורק ברגע האחרון הוחלט לקיים אימון, נקבע כי היא תידחה למחרת.
3 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר וניר ביטון באימון
וילי רוטנשטיינר וניר ביטון באימון
וילי רוטנשטיינר וניר ביטון באימון
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
בנבחרת ניסו לעבור לסדר היום אחרי העיכוב בנחיתה באיי פארו. "לא היה שום לחץ, קצת לא נעים, אבל ממש לא נורא", תיארו שחקנים את העיכוב בשל הערפל. בעקבות העיכוב הועלתה האפשרות שהמטוס ינחת בקופנהגן הסמוכה או בגלזגו. "היה מעצבן שהיינו הרבה זמן מעל האי, רצינו כבר לנחות וזהו".
הנבחרת תקיים הערב את האימון המסכם באצטדיון טורסוולור, כשמרבית ההרכב כבר די סגור מבחינתו של וילי רוטנשטיינר. האוסטרי צפוי להציב גם באיי פארו מערך שיכלול שלושה בלמים.
השוער אופיר מרציאנו מפיינורד אמור להמשיך לקבל את הקרדיט. בהגנה צפויים לפתוח אלי דסה כמגן ימני, ניר ביטון ואיתן טיבי כבלמים וככל הנראה גם ג'ואל אבו-חנא, בעוד חאתם אל-חמיד ישחק כמגן שמאלי.
3 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה
(צילום: גטי אימג'ס)
בקישור האחורי יפתחו דור פרץ, ביברס נאתכו ומנור סולומון. רוטנשטיינר מתלבט לגבי שותפו של ערן זהבי בהתקפה בין ליאל עבדה למונס דאבור, שעדיין נחשב למועמד המוביל לעלות ב-11.
בשיחה קצרה שקיים רוטנשטיינר עם השחקנים הוא אמר: "שימו את כל הדברים בצד, בואו נתרכז במשחק נגד איי פארו, משחק אחרי משחק. במשחק הזה חייבים לנצח, למרות שמדובר בנבחרת שעשתה התקדמות גדלה, ואחר כך נעבור למשחקים נגד אוסטריה ודנמרק".