מונס דאבור מילא את דרישתה הראשונה של ההתאחדות לכדורגל ופרסם דברי הבהרה על הפוסט שפרסם לפני מבצע שומר החומות, כדי שיוכל לחזור לשחק בנבחרת ישראל, לקראת המשחקים מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק במוקדמות המונדיאל.
כזכור, פעילותו של השחקן במדים הלאומיים הופסקה לאחר שהוא פרסם פוסט שנוי במחלוקת בעקבות עימותים בין ערבים לאנשי כוחות הביטחון בירושלים. חלוץ הופנהיים היה זה שבחר לצאת לפסק זמן מהנבחרת, וכעת הוא החליט שברצונו לחזור, כשהובהר לו שווילי רוטנשטיינר מעוניין לזמן אותו לסגל.
3 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(צילום: יאיר שגיא)
כדי שהמהלך יושלם, כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, בכירי ההתאחדות הציבו בפניו תנאים: קיום שיחת הבהרה עם שחקני הנבחרת וכן מסיבת עיתונאים. הדרישה הראשונית, עוד לפני כן, הייתה שדאבור יפרסם דברי הבהרה. בהודעתו מסר דאבור: "חשוב לי להבהיר את עמדתי אחת ולתמיד – אני שמח מאוד לחזור ולהיות חלק מסגל הנבחרת לקראת המשחקים הקרובים נגד איי פארו, אוסטריה ודנמרק, מחויב להצלחתה וגאה להיות חלק ממנה".
"בשבועות האחרונים הייתי בקשר עם המאמן ועם כל הגורמים המרכזיים בנבחרת ובהתאחדות והבהרתי שאני רוצה וגאה להיות בנבחרת" ציין, "כל מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד בעד סובלנות, כבוד הדדי ודו-קיום, ואמשיך לפעול כך. זה חשוב לי לא פחות מההצלחה על כר הדשא".
3 צפייה בגלריה
דאבור באימון
דאבור באימון
דאבור. הסערה מאחוריו?
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
פוסט מעורר הסערה של דאבור
פוסט מעורר הסערה של דאבור
"אלוהים רואה את מעשי העושקים". הפוסט מעורר הסערה של דאבור
דאבור הוסיף: "הכאב של כולם מובן לי ונעשה יחד כדי לאחד מחדש באמצעות הכדורגל והנבחרת. אחת העוצמות הגדולות בנבחרת שלנו היא האפשרות לדבר יחד על הכל, וכך נעשה גם בהתכנסות הקרובה כדי לבוא מאוחדים וחזקים מתמיד לאתגר. אני משוכנע שרק יחד נוכל לעשות לטובת הכדורגל והחברה שלנו. החלום של כולנו כנבחרת וכאזרחי המדינה יכול להפוך למציאות".