מכבי ת"א סימה את ג'וש כהן כמחליפו של דניאל פרץ, שצפוי לחתום ל-4 שנים בבאיירן מינכן. אקס מכבי חיפה, שזכה עם הירוקים בשלוש אליפויות רצופות, מועמד להגיע במקום השוער בן ה-23.
כהן, שעזב את הירוקים ורצה לשחק ב-MLS, לא מצא קבוצה וכרגע בוחן אופציות באירופה. העובדה שהוא נחשב כישראלי תקל על הצהובים שמעדיפים זר בעמדה קדמית.
3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
מעדיף כרגע לבחן אופציות באירופה. ג'וש כהן
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א כמובן מרוצים מאוד מהעלייה לשלב הפלייאוף במוקדמות הקונפרנס ליג. זה לא היה אתמול משחק גדול של הצהובים, אבל שער של ערן זהבי בדקה ה-86 סידר 0:1 על אא"ק לרנקה (1:2 בסיכום) ואת הכרטיס לשלב הבא. היריבה כבר ביום חמישי הקרוב: צליה הסלובנית, שהשלימה ניצחון כפול על נמאן הבלארוסית (0:1 בבית ו-1:4 בחוץ).
"אני מרוצה מהאופי שהשחקנים הראו, מהעמידות", אמר בסיום מאמן מכבי ת"א, רובי קין. "שיחקנו נגד קבוצה טובה שמשחקת כדורגל טוב וידענו שיהיה קשה. היו לנו הזדמנויות, אבל אני לא יכול לבוא בטענות על הגישה ורצון לנצח. לא ספגנו והצלחנו לכבוש, עלינו לשלב הבא".
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
"יש מצבים שצריך לסבול אחד בשביל השני". זהבי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
"הדבר הטוב הוא שאנחנו יוצרים מצבים". קין
(צילום: עוז מועלם)
על היכולת של הקבוצה, אמר המאמן: "הדבר הטוב הוא שאנחנו יוצרים מצבים, כל עוד נמשיך לעשות זאת השערים יגיעו. צריך ביטחון וזה יגיע עם הזמן. ידענו שיהיה קשה והגישה של השחקנים הייתה טובה".
זהבי נשם גם הוא לרווחה: "אין משחקים קלים ברמה הזו, הם הקשו עלינו. הגענו להרבה מצבים ופשוט הכדור לא רצה להיכנס. תמיד יש לאן להשתפר, לפעמים דברים הולכים בקלות ולפעמים גם קשה. אני אוהב שעלינו בדרך הקשה, שסבלנו קצת ואנחנו מעריכים את זה. יש מצבים שצריך לסבול אחד בשביל השני בשביל להתקדם ולעלות ברמה".