משחק אחד שיכול לפתוח מחדש (שוב) את מרוץ האליפות. כך מתייחסים במכבי חיפה למפגש הלוהט בשבת (20:30) בסמי עופר מול מכבי ת"א, אחרי שהמוליכה שמטה שתי נקודות יקרות ב-1:1 בדוחא אצל בני סכנין. הירוקים מפגרים כעת ב-5 נקודות בלבד אחרי החבורה של רובי קין ובונים על ניצחון במשחק העונה - שיטרוף מחדש את כל הקלפים.
במסיבת העיתונאים שקיים לקראת המשחיק, אמר מסאי דגו על היריבה: "מפריע לי שלא מכבדים אותם ומדברים כאילו אנחנו במקום הראשון. אמרתי לשחקנים שאוי ואבוי אם לא נכבד שחקנים כמו זהבי, פרץ, קניקובסקי, סבוריט. הקהל והאצטדיון שלנו לא יביאו לנו את הנקודות, עלינו לעבוד קשה, להתנתק מכל רעשי הרקע ולהיות אינטנסיביים ואגרסיביים".
1 צפייה בגלריה
בני ריינה מכבי חיפה
בני ריינה מכבי חיפה
מכבי חיפה תצמק את הפער לשתי נקודות? דגו
(צילום: אלעד גרשגורן)
על התקופה הטובה של מכבי חיפה: "שחקנים טובים כמו דין, פרנזי, ג'אבר וחג'ג' חזרו - וזה קודם כל. היה לנו חודש עם תוצאות לא טובות ואני מאמין שעם כל השחקנים האלה היו איתנו, התוצאות היו אחרות. אני לא מתרץ, זה מה שהיה. אני גם לא חושב שזה קשור להודעה שאני לא ממשיך, זה לא רציני לדבר על זה".
על המפגשים הקודמים העונה מול מכבי ת"א (שני ניצחונות ותיקו בליגה, הפסד בפנדלים בגמר גביע הטוטו): "זה לא מעניין. לפני שבועיים וחצי כולכם אמרתם שהיא האלופה ושסיימנו את העונה, עכשיו פתאום אנחנו הפייבוריטים. אני והצוות שלי לא ניפול למלכודת הזו, כולם מדברים על זה שננצח בקלות - אבל אוי ואבוי אם ניפול לזה, לא מקבל את זה".
על כשירותו של ענאן חלאילי: "כיף לראות שכולם כשירים, בריאים ורוצים להיות שייכים. אצטרך לשבור את הראש ולהחליט מי יהיה בסגל ומי בהרכב".
על מסיבת העיתונאים של סאן מנחם, שהודיע על פרישה מוקדם יותר: "זה היה אירוע מרגש. הדברים של סאן נגעו בי. אמנם לא יצא לי לאמן אותו, אבל הוא היה מגיע המון לכפר חיים, עולה על הדשא ונמצא איתנו. זה בחור שמבין בכדורגל ואני בטוח שהוא יישאר בענף, מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. הבריאות מעל הכל ועכשיו למשפחה יהיה זמן ליהנות ממנו. אני אוהב אותו מאוד".