אחרי שבמכבי חיפה לא הצליחו להחתים את עומרי אלטמן בשל מכשול רשת הביטחון, קפטן הפועל ת"א בעונה שעברה ישחק העונה בארוקה הפורטוגלית, קבוצתו של אור דסה.
אלטמן עוד קיווה עד לרגע האחרון לקבל הצעה להמשיך בהפועל תל אביב, ואף חשף כי היה מוכן לשחק העונה ללא שכר עד שיתפנה מקום בעונה הבאה, אבל אחרי שהבין כי כבר לא ישחק העונה בליגה הישראלית, הוא יחתום ביומיים הקרובים בקבוצה הפורטוגלית, בה יצא להתרשם בקיץ האחרון.
2 צפייה בגלריה
אלטמן מוציא לשון
אלטמן מוציא לשון
"לא כך רציתי שהתקופה הזו תסתיים". עומרי אלטמן
(צילום: אורן אהרוני)
"לצערי היום אני נפרד מהפועל תל אביב", כתב אלטמן באינסטגרם. "לא כך חשבתי והאמת שלא כך רציתי שהתקופה הזאת תסתיים. במקצוע הזה יש הרבה דברים שאינם תלויים בך והפעם זה לא היה תלוי בי". אלטמן הוסיף: "למען הסר ספק, לא קיבלתי אף פעם הצעה משודרגת כפי שנכתב כמה פעמים בתקשורת. הייתה הצעה אחת על השולחן, בה הוצע לי שכר נמוך מזה שהרווחתי בשנתיים האחרונות וגם ההצעה הזו לא הייתה בתוקף לאחר ימים ספורים. בשבועיים האחרונים ניסיתי להחיות את ההצעה הזאת מחדש ע”י התפשרויות בלתי פוסקות מהצד שלי. הסכמתי לשחק ללא שכר בעונה הקרובה ולקבל את הכסף רק כשיתפנה מקום. גם במקרה הזה נעניתי בשלילה”.
על החוויה במועדון כתב אלטמן: “נהניתי מכל רגע במועדון הזה, גם בתקופות הפחות טובות והיו כאלו. ידענו להתרומם ולהביא אותו למעמדים שמזמן נשכחו. נכון, אם היינו עם גביע ביד הפרידה הייתה יותר פשוטה. כאב לי וכואב לי עד היום הערב ההוא, אבל אני הולך בלב שלם ובהרגשה שנתתי הכל, את כל כולי, בכל משחק ובכל אימון.
2 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן מול רן קדוש
עומרי אלטמן מול רן קדוש
עובר לפורטוגל. אלטמן
(צילום: ראובן שוורץ)
"רציתי להצליח כמו שאף פעם לא רציתי. למדתי שבשביל הדברים הטובים צריך לעבוד קשה כל יום, כל היום. תודה על הזכות להיות קפטן של עשרות אלפי אנשים ולא רק של הקבוצה הזאת. כך הרגשתי, כשליח של קהילה שלמה בשם הפועל תל אביב, של עשרות אלפי ילדים שמסתכלים עליי כדמות לחיקוי ורק רוצים לחוות את טעם הניצחון. תודה לזה שגרמתם לי להרגיש הכי מיוחד בתקופה הזאת, אתם זה הפועל! תודה לשחקנים שחלקו איתי את חדר ההלבשה, תמיד היינו שם אחד בשביל השני. גם כשפחות הלך ידענו לשמור זה על זה, לפעמים לא פחות חשוב מניצחון כזה או אחר. אחד האוהדים שר לי ברחוב – 'אם תלך, מי יחבק אותי ככה'. האמת? אתם מרגשים אותי. אסגור את זה באיזה משפט נדוש ומעודד, כל סוף הוא התחלה חדשה. בימים הקרובים אמשיך לאתגר הבא שלי בתקווה שנפגש שוב בעתיד".
הפועל ת"א הודתה לאלטמן ברשתות החברתיות: "מאחלים לך הצלחה בדרכך החדשה ומודים לך על תרומתך הרבה למועדון בשנים האחרונות. תודה על רגעים בלתי נשכחים, על כל אימון ומשחק - ועל הרצון התמידי להצליח".
הציוץ של הפועל ת"א