הפרסום שלשום ב-ynet, לפיו עוד לפני עזיבתו, ברק יצחקי הביע את דעתו כי אסור למכבי ת"א להמשיך עם אייטור קראנקה בעונה הבאה, עורר סערה בקריית שלום. "לא יכול להיות שהמנהל המקצועי מודיע לראשי המועדון שאסור להמשיך עם המאמן, והפקידים - שעשו כל טעות אפשרית בשנים האחרונות - לא מקבלים את זה ישר", אמר אחד משחקני מכבי ת"א. "כל מאמן עדיף עליו".
היחסים בין קראנקה ליצחקי, מעידים האנשים הקרובים ביותר למנהל המקצועי לשעבר, לא היו טובים. ועדיין, ההמלצה של יצחקי, שנחשב להיררכיה המקצועית הבכירה במועדון, לסיים את דרכו, עשויה לחלחל לשינוי בקרב מקבלי ההחלטות. יצחקי המליץ ללכת על רן בן שמעון, שסיים את דרכו במ.ס אשדוד.
2 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
ביקורת מבית. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
בסיום המשחק אתמול מול אשדוד (1:2), פרצו מאות אוהדי מכבי ת"א לדשא באצטדיון הי"א באשדוד, בין היתר הגיעו לאזור חדרי ההלבשה וקיללו את קראנקה ודרשו את פיטוריו. "אני יכול להבין את התסכול של הקהל ב-100 אחוז. צריכים לתת אמון בקבוצה ובבעלים, נעשה דברים גדולים ביחד. התנהגות הקהל לא תשפיע על ההחלטה שלי, בדיוק ההפך, זה נותן לי מוטיבציה. תראו אותי פה בשנה הבאה".
לקראנקה יש חוזה לעונה הבאה במועדון, הוא בכל הזדמנות מדבר על כך שהוא ממשיך בקבוצה וכי קיבל פידבק שכזה מהבעלים מיץ' גולדהאר, אלא שמאחורי הקלעים מלבד יצחקי, גם שחקנים וגורמים אחרים במועדון העבירו מסרים בתקופה האחרונה למקבלי ההחלטות כי אסור להמשיך עם הספרדי לעונה נוספת. במקביל, אוהדי הקבוצה מתכוונים לצאת במחאה נגד המועדון וחרם מנויים במידה והמאמן ימשיך ("אסור לתת לזה לקרות. אם ההנהלה לא מבינה, אנחנו ניכנס לעניינים"). "אם זה יקרה, זו תהיה ההחלטה הכי גרועה שניתן לקבל", אמרו שחקנים במכבי ת"א.
2 צפייה בגלריה
גולדהאר ומנספורד צופים במשחק
גולדהאר ומנספורד צופים במשחק
גולדהאר ומנספורד. ישאירו את המאמן הספרדי?
(צילום: עוז מועלם)
למכבי ת"א יש עוד זמן לפני החזרה שלה לאימונים, ולכן נראה כי גולדהאר והמנכ"ל החוזר בן מנספורד, שעוד צפויים להחתים מנהל מקצועי זר, יצטרכו לקבל החלטה לאור הביקורות.
בקבוצה ינסו להשיג עסקה עם מכבי נתניה לגבי הבלם עומרי גנדלמן ואולי אפילו פטריק טוומאסי. בגזרת העוזבים ניתן למצוא את אנדרה ג'ראלדש, אבי ריקן, מאור קנדיל וכנראה גם אפיר דודזאדה. "עם כל ההשקעה הגדולה של גולדהאר, זו הייתה העונה הכי כושלת של מכבי ת"א. מקום שלישי, במרחק נקודות דו-ספרתי ממכבי חיפה והדחה בחצי גמר גביע המדינה זה כישלון ענק", הודו במועדון.