כמעט ארבע שנים וחצי מאז שהספירה החלה, והיא עוד נמשכת. תקופה כל כך ארוכה מכבי חיפה מנסה לנצח את מכבי תל אביב בליגה אך ללא הצלחה. גם אתמול זה היה נראה אפשרי, אבל שוב הירוקים פישלו, וגם עם שחקן פחות לצהובים ב-20 הדקות האחרונות, חיפה לא הצליחה לצאת עם ידה על העליונה.
מכבי ת"א יכולה להיות מאוד מרוצה מהתוצאה, שכן הסטטוס קוו בפסגה נשמר, ומשחק העונה הבא ייערך בבלומפילד.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
בוגדן פלאניץ' בעוד משחק נהדר ובונוס של שער הוכיח כי הוא שחקן ברמה גבוהה, וזכה לשבחים על יכולתו. גם נטע לביא היה נהדר בצד הירוק. ניקיטה רוקאביצה ממשיך לאכזב ולהיראות כמו הצל של החלוץ מפתיחת העונה הקטלנית שלו. גם צ'ארון שרי היה חלש מאוד. עומר אצילי, מלבד הבישול, היה פעיל מאוד אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי והתעצבן כשבכר בחר להחליפו.
"נכון שרצינו מאוד לנצח, אבל אין מה לעשות לא הלך לנו. לא צריך כל הזמן לדבר על מתי ננצח את מכבי ת"א, אפשר לקחת אליפות גם בלי לנצח אותם, אבל יש עוד משחק ונעשה הכל להשיג מולם שלוש נקודות ולשמח את הקהל שלנו. אנחנו לא נופלים מהם בשום פרמטר", אמר שחקן במכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי מול מתן חוזז
צ'ארון שרי מול מתן חוזז
שרי. ציפו ממנו ליותר
(צילום: אורן אהרוני)
במחזור הבא חיפה יוצאת לאשדוד ובקבוצה מבינים שמדובר במשחק סופר משמעותי ולא פשוט בכלל באצטדיון הי"א. מי שנמצא בספק למשחק הוא חוסה רודריגס, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא שיחק אתמול בשל כך. בקבוצה תקפו את טל בן חיים, שלדבריהם התגרה באוהדים לאחר השוויון של גררו, אך בחיפה מבינים גם שהם עשויים לעמוד לדין בעקבות הארטיק שנזרק על שחקן מכבי ת"א.