התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן

נבחרת ישראל עד גיל 20 סיימה במקום השלישי באליפות העולם - וברחבי העולם עושים גם לה כבוד. הכחולים-לבנים, שלאורך מסע שנמשך כחודש, ריגשו מדינה שלמה, נעלו אתמול (ראשון) את מסע הקסם בארגנטינה עם מדליית הארד אחרי ניצחון 1:3 על דרום קוריאה.
"ישראל סיימה מסע אגדי עם מדליית הארד", נכתב באתר הרשמי של אופ"א, "שני גולים מדהימים חתמו בסימן קריאה טורניר בכורה בלתי נשכח עבור הנבחרת בגביע העולם עד גיל 20". אגב, את השער של רן בנימין מהפועל ת"א, שהעלה את ישראל ל-0:1 בדקה ה-19, תיאר האתר הרשמי של התאחדות הכדורגל העולמית כ"שער של הטורניר".
1 צפייה בגלריה
סניור והחברים חוגגים
סניור והחברים חוגגים
סניור והחברים חוגגים מול דרום קוריאה
(צילום: AP Photo/Gustavo Garello)
"ישראל הבקיעה שערים מדהימים ומסיימת קמפיין חלומי", כתב בפוטבול ארגנטינו. ה"אס" הספרדי בחר את ה-11 שלו לטורניר, כשאחד מהם הוא לא אחר מאשר השוער תומר צרפתי, שכאמור, לא נטל חלק במשחק אתמול והצטרף להכנה של הנבחרת הצעירה ליורו 2023.
"ישראל שלטה ותקפה שוב ושוב מול דרום קוריאה חסרת עזרה. הם התגלית של הטורניר והציגו כדורגל נהדר, הרבה ניצוצות של הרבה שחקנים אדירים", המשיכו לפרגן ביומון הספורט הספרדי. "ישראל שיחקה כמו שד בהגנה ובהתקפה".
"זה היה מסע קסם של ישראל, לא פחות", נכתב בחשבון המסקר את המונדיאליטו בטוויטר. ב-TyC הארגנטינאי הודו: "נבחרת ישראל היא התגלית של הטורניר".
צרפתי בין הנבחרים ב"אס"
ב"קוריאה גונג אייג'", מטבע הדברים, סיכמו ערב פחות חגיגי. "ההופעה של דרום קוריאה לא הייתה מרשימה, בהגנה ובהתקפה, שכללה בעיטה אחת לשער בלבד, בזמן שספרה שלושה שערים מתוך ארבעה בעיטות שנבעטו לעברה".
אבל גם שם, ידעו לפרגן לנבחרת הישראלית: "המסע שלה בטורניר היה מרשים, כשלוקחים בחשבון שזאת ההופעה הראשונה שלה בגביע העולם. ההצלחה שלהם כוללת ניצחון על אלופת אסיה, אוזבקיסטן, וניצחון על מי שזכתה חמש פעמים בגביע, ברזיל, ומי שהדיחה אותה בחצי הגמר, אורוגוואי, הפכה לאלופת העולם אחרי הניצחון על איטליה".