בלגן גם במכבי ת"א. סטיפה פריצה טס היום (ראשון) לבלגיה בלי לקבל אישור מהמועדון. החלוץ הקרואטי בן ה-27 עשה את זה במטרה לעבור בדיקות רפואיות בסטנדרד ליאז' הבלגית, אליה הוא מעוניין לעבור. לא זו בלבד שהוא טס ללא אישור המועדון, אלא שפריצה גם עשה את זה אחרי שהצהובים דחו הצעה בסך 1.2 מיליון אירו מהקבוצה הבלגית עליו. כעת שוקלים במכבי ת"א את צעדיהם בעקבות הפעולה החד צדדית הזו של החלוץ.
פריצה בן ה-27 הגיע למכבי ת"א לפני כשנה באוגוסט 2021 והוביל את כובשי השערים של הצהובים בעונה החולפת עם 11 כיבושים בליגת העל. הקבוצה אפילו מימשה את האופציה על החלוץ והחתימה אותו לשתי עונות נוספות בעקבות היכולת הטובה. כעת מכבי ת"א תישאר עם שני חלוצים בכירים, ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'.
1 צפייה בגלריה
פריצה
פריצה
פריצה
(צילום: עוז מועלם)
ליאז' לא פתחה את העונה טוב, היא במקום ה-16 בבלגיה אחרי שצברה בחמשת המשחקים הראשונים רק ארבע נקודות.
אם וכאשר יגיע לליאז', פריצה ימצא שם את הרכש החדש של הקבוצה, אושר דוידה וישראלי נוסף שהוא מכיר, עדן שמיר, שחזר בקיץ מהשאלה במכבי ת"א. בעבר שיחקו שם גם סלים טועמה, דודו ביטון, מאור בוזגלו ורמי גרשון.
כזכור, שלשום דווח בצרפת על שחקן חדש שצפוי להצטרף בקרוב לצהובים - אלדו קאלולו, שמו"מ בין קבוצתו הנוכחית סושו למכבי ת"א בשלבים מתקדמים. שחקן הכנף הצרפתי בן ה-26, שגדל בליון ואף שיחק בקבוצה הבוגרת של המועדון, כבש 10 שערים ובישל 5 נוספים במדי הקבוצה מהליגה השנייה בצרפת.

איביץ': "הוא הפתיע אותי"

מכבי ת"א ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל חדרה מחר (שני), ומטבע הדברים המאמן ולדימיר איביץ' התייחס למצב עם סטיפה פריצה: "לא אהבתי את ההחלטה של פריצה", אמר איביץ', "הוא הפתיע אותי. יש לו חוזה, ועכשיו יש בעיה בינו לבין המועדון. אנחנו נתכונן למשחק בלעדיו. אף פעם לא היו לי בעיות עם סטיפה פריצה, הוא שיחק כאן בעונה שעברה וכבש המון שערים. ההתנהגות שלו מפתיעה אותי. יכול להיות שהוא יישאר בסוף, אם וכאשר העסקה לא תצא לפועל".
על המשחק עצמו אמר המאמן: "כל משחק הוא משחק חשוב בשבילנו, אנחנו תמיד שואפים להיות מוכנים במאה אחוז לכל משחק. כל הסגל צריך להיות מוכן למשחק. המטרה שלנו היא לזכות באליפות".
פורסם לראשונה: 14:26, 28.08.22