מכבי תל אביב עדיין לא מוותרת על ערן זהבי. אם הצהובים יעברו הערב (רביעי, 20:00) את דינמו ברסט ויעלו לפלייאוף ליגת האלופות, מה שיבטיח גם השתתפות בשלב הבתים בליגה האירופית ויכניס לקופתה לפחות ארבעה מיליון אירו, היא עשויה לנסות להחזיר את האקס.
זהבי אמנם על סף סיכום באיינדהובן ההולנדית, וקיבל הצעה גבוהה שבמכבי לא יצליחו להתמודד מולה, אבל ישנה החלטה עקרונית כי במקרה של ניצחון הערב על הבלארוסים, יהיה ניסיון בכל זאת להניע מהלך כזה.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יגיע בסוף למכבי ת"א? ערן זהבי
(צילום: AFP)
בשיחות בין זהבי לחבריו במכבי הוא סיפר להם על ההתקרבות המשמעותית לאיינדהובן, אולם לטענתם הוא לא פוסל על הסף חזרה לקבוצה בה כיכב. "הכל תלוי בהצעה שהוא יקבל ממיץ' גולדהאר, שיעביר לו אותה אישית", טענו שחקנים במכבי. זהבי נמצא בין היתר בקשר עם ברק יצחקי, אולם גם הוא בעצמו לא ממש יודע מה הבעלים מתכנן.
אחת הבעיות במועדון, כפי שהציף המאמן יורגוס דוניס במסיבת העיתונאים, היא סביב צירוף שחקנים. "הבעיה לא כספית, רוב הפעמים השחקנים לא משתכנעים להגיע וזו הבעיה. אנחנו מחפשים אופציות שמתאימות לקבוצה", הסביר היווני.
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: אורן אהרוני)
במכבי מרוכזים במשחק הערב ומבינים את החשיבות שלו. מבחינה כלכלית, עלייה לפלייאוף הצ'מפיונס והעפלה אוטומטית לשלב הבתים בליגה האירופית תעזור לקבוצה להתמודד מול מגבלות הפייר-פליי שחלות עליה.
באימון המסכם אתמול בקריית שלום לא ממש תורגל הרכב על ידי דוניס, למרות שהמערך צפוי לכלול שלושה בלמים (איתן טיבי, שרן ייני ואנריק סאבוריט). ישנה התלבטות האם לפתוח עם אייל גולסה שהחל את העונה מאוחר, ובין איתי שכטר לניק בלקמן בחוד.